Μάθημα : Αυτόνομη Διαβίωση (Νίκη Ζαφείρη)
Κωδικός : 0141002110
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 1
30/3/20 -
Ενότητα 2
6/4/20 -
Παιχνίδια μνήμης
8/4/20 -
Ενότητα 3
27/4/20 -
Εκπαιδευτικό Κουίζ
-
Ενότητα 1
Ενότητα 3
Διατροφή
Ομάδες τροφών
Δραστηριότητες
Ιστοσελίδες
Ψηφιακό παιχνίδι από το φωτόδεντρο που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού.
Ψηφιακό παιχνίδι από το φωτόδεντρο που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού.
Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές αφενός στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών με τη μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα και των ανάλογων ποσών και αφετέρου στη νοερή μετατροπή μονάδων μέτρησης του βάρους. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αγοράσουν διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Για κάθε αγορά θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος της, γνωρίζοντας το βάρος του προϊόντος θα αγοραστεί και την τιμή ανά κιλό προϊόντος. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα, διατηρώντας παράλληλα ισορροπία στις παραμέτρους του παιχνιδιού. Το αντικείμενο έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή ανάπτυξης παιχνιδιών ChoiCo.
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα τις διατροφικές συνήθειες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να προβληματιστούν οι μαθητές σχετικά με τις τροφές που καταναλώνουν και να ακολουθήσουν υγιεινότερη διατροφή. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ακολουθήσουν μια διαδρομή, ρίχνοντας το ζάρι και επιλέγοντας κάρτες που περιγράφουν σωστές και λανθασμένες διατροφικές συνήθειες. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί ατομικά ή σε ομάδες.
Παιχνίδι μνήμης με εμπεδωτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, με θέμα οκτώ λαχανικά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα ανά δύο των όμοιων εικόνων. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με γνωστά λαχανικά.
Δραστηριότητα συμπλήρωσης κενών κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν ένα εικονόλεξο φρούτων. Σκοπός της είναι να εισάγει τους μαθητές/τριες στη διαδικασία γλωσσικής παραγωγής. Στόχος της να ταυτίσουν αυτοί τα ονόματα των φρούτων με τις εικόνες τους και να τις γράψουν με τη χρήση εικονικού πληκτρολογίου. Για την έναρξη της δραστηριότητας ο χρήστης/στρια επιλέγει το μανιτάρι στο αριστερό μέρος της οθόνης. Στη συνέχεια εμφανίζεται το εικονόλεξο και το εικονικό πληκτρολόγιο. Ο/η μαθητής/τρια επιλέγει το σωστό γράμμα από το εικονικό πληκτρολόγιο και το μεταφέρει στο εικονόλεξο, ώστε να σχηματίσει το όνομα κάθε φρούτου. Εφόσον η επιλογή είναι σωστή, το γράμμα τοποθετείται στο σταυρόλεξο.
Διαδραστικό παιχνίδι μνήμης σχετικό με τη διατροφή και το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου. Ολοκληρώνεται με τον εντοπισμό δώδεκα ζευγαριών όμοιων εικόνων, που παριστάνουν τρόφιμα και όργανα του πεπτικού συστήματος.