Μάθημα : Νεοελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου

Κωδικός : G390117

G390117  -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ενότητες - Ενότητα 4η

Ενότητα 4η

Μαθησιακοί στοχοι:να θυμηθούν οι μαθητές τις μορφές του αντικειμένου, τα προβλήματα του σύγχρονου σχολείου, να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης τους, να προβληματισμούν με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού που μαστίζει την μαθητικη κοινότητα... Να εξοικειωθουν με τη γραφή σε  συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαισιο : άρθρο, ηλεκτρονικό μήνυμα.... 

Έγγραφα
ΠΑΙΔΕΙΑ
Εργασίες
"ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ"...

Σε ένα κείμενο δύο παραγράφων που θα στείλετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σε ένα φίλο σας, περιγράψτε πως θα θέλατε να είναι το σχολείο στο μέλλον... 

Εργασίες
ΑΡΘΡΟ:Σχολικός εκφοβισμός...

Γράψτε ένα άρθρο 200 περίπου λέξεων στο περιοδικό του σχολείου σας, με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό, όπου θα αναφέρετε και προτάσεις περιορισμού του φαινομένου... 

Εργασίες
Ενότητα 4: διαθέσεις ρημάτων και αντικείμενα

Στόχος:

  • να κατανοήσουν οι μαθητές τις διαθέσεις των ρημάτων
  • να βρίσκουν τα αντικείμενα των ρημάτων, τη μορφή τους
  • να χαρακτηρίζουν τα ρήματα ως μεταβατικά/ αμετάβατα,  δίπτωτα/ μονόπτωτα
Εργασίες
ΕΠΙΣΤΟΛΗ :προσφορά σχολείου...

Ένας φίλος σας που μένει μακριά σας γράφει ότι σκέφτεται να εγκαταλείψει το σχολείο. Γράψτε του μια απάντηση, τονίζοντας τους λόγους για τους οποίους πρέπει να το συνεχίσει... 

Εργασίες
Σχολείο :σχέση με τους καθηγητές

Σε μια σελίδα ημερολογίου καταγράψτε τη σχέση που έχετε με τους καθηγητές σας. Υπάρχουν προβλήματα  & παράπονα προς αυτούς ή όχι; Εάν ναι, κατονομάστε κάποια από αυτά. Πως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται;