Μάθημα : Νεοελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου
Κωδικός : G390117
Όνομα Άσκησης | Ρυθμίσεις άσκησης |
---|---|
Χαρακτηρίστε την αναγνώριση της συζυγίας των ρημάτων ως προς την ορθότητα της ή μη... | Έναρξη: 22/12/22, 11:58 π.μ. Διάρκεια: 10 λεπτά Προσπάθειες: 0/2 |
Προσδιορίστε την τάξη της Β ' Συζυγίας που ανήκουν τα παρακάτω ρήματα. | Έναρξη: 22/12/22, 11:58 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/2 |
Επιλέξτε τη σωστή φωνή που βρίσκεται το κάθε ένα ρήμα από όσα σας δίνονται... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/2 |
Μελετήστε τις χρονικές βαθμίδες και το ποιόν ενέργειας, όσον αφορά τους χρόνους κσι συμπληρώστε τα κενά, μεταφέροντας τα ρήματα στις άλλες χρονικές βαθμίδες και διατηρώντας το ίδιο ποιόν ενεργείας... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 20 λεπτά Προσπάθειες: 0/1 |
Μεταφέρετε τα ρήματα στο ίδιο πρόσωπο και αριθμό στον παρατατικό και αόριστο. Προσέχετε την ορθογραφία των λέξεων κσι τον τονισμό.. Να γράφετε με μικρά γράμματα και να τονίζετε σωστά... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/1 |
Ταιριάξτε τα ρήματα με τον αντίστοιχο χρόνο τους και το ποιόν ενεργείας.... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/1 |
Συμπληρώστε τα κενά, σχηματίζοντας σύνθετα από τα παρακάτω ζευγάρια λέξεων..... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/1 |
Χαρακτηρίστε τις προτάσεις που σας δίνονται σχετικά με το είδος των συνθετών... | Έναρξη: 22/10/22, 10:00 π.μ. Διάρκεια: 15 λεπτά Προσπάθειες: 0/1 |
Στην παρούσα άσκηση καλείστε να αναπτύξετε σε ένα κείμενο δύο παραγράφων τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου... | |
Μαθησιακοί στόχοι: να προβληματιστούν με τις αρνητικές επιπτώσεις των Μ. Μ. Ε. στη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων και τους τρόπους αντιμετώπισης τους... | |
Στόχος να προβληματιστούν οι μαθητές με τα προβλήματα που ταλανίζουν τους εφήβους στη σύγχρονη κοινωνία... | |
Μαθησιακοί στόχοι:να προβληματιστούν οι μαθητές με τα αίτια του φαινομένου της ανεργίας και να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης του... Η εργασία να υποβληθεί στην παρούσα πλατφόρμα... |