Μάθημα : ΝΕ Γραμματεία Β Γυμνασίου
Κωδικός : G2010159
-
Θεματικές Ενότητες
-
Προς φυγήν
3/2/22 -
Αριθμομετρώντας με τον Τσέχωφ
-
Ο άνθρωπος στο φυσικό και αστικό περιβάλλον
23/11/20 -
Το σεντούκι με τα αμύθητα σεντέφια
10/1/22 -
3 ποιήματα για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση
22/3/21 -
Αθλητισμός, αθλητές κι αθλήματα
4/3/21 -
Άννα Φρανκ
8/11/20 -
μετανάστες και πρόσφυγες
23/1/21 -
Άλκη Ζέη
-
Μέρες τ΄Απρίλη
-
Προς φυγήν
Το σεντούκι με τα αμύθητα σεντέφια
- Ανάγνωση
- Εργασίες
- Συνάντηση με τη συγγραφέα
Στο μυθιστόρημα αναφέρονται συνθήκες ειρήνης του Α παγκοσμίου πολέμου που αφορούσαν την Ελλάδα και την περιοχή της Μ. Ασίας. Κοίταξε τους παρακάτω χάρτες να έχεις μια εικόνα της περιοχής, του σκηνικού δράσης του μυθιστορήματος.
- Χάρτης της Ελλάδας μετά τις συνθήκες Νεϊγύ και Σερβών (σέρνοντας το ποντίκι σας στον τίτλο «Από Βουλγαρία… http://users.sch.gr//ipap/Ellinikos_Politismos/Istoria_c/Xartis_ellada-a-pag.htm
- Χάρτης του μικρασιατικού πολέμου http://users.sch.gr//ipap/Ellinikos%20Politismos/xartes/mikrasiatikos.htm
- http://carto.survey.ntua.gr/theses/masia_map/ για κίνηση των στρατών πατήστε κάτω δεξιά στους κινούμενους χάρτες
Πρόσφυγας και μετανάστης το ίδιο δεν είναι;
- Δες εδώ: https://www.unhcr.org/gr/12771-prosfygas_i_metanastis.html
- Μπορείς να διαβάσεις και το ποίημα του Μπρεχτ «Για τον όρο μετανάστες» http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2246/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_B-Gymnasiou_html-empl/indexh_4.html πριν απαντήσεις .
- Πέτρες που διηγούνται ιστορίες https://ilmondodimaryantony.blogspot.com/2020/01/nizar-ali-badr-pebble-art.html
Διάλεξε μια ή περισσότερες εικόνες και γράψε τι δείχνουν και πώς νιώθεις γι αυτό. Για το δημιουργό τους μάθε εδώ: https://www.tovima.gr/2015/10/08/culture/petres-poy-kraygazoyn-afigoyntai-ton-emfylio-sti-syria/
ντοκιμαντέρ για τη Μικρασιατική Καταστροφή σε φορμάτ animation. Μέσα σε 10 περίπου λεπτά, αποτυπώνει τη μεγάλη εικόνα όσων συνέβησαν το 1922 με σεβασμό στην ιστορία, απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους και μιλά όχι μόνο για την ελληνική περιπέτεια αλλά και για την προσφυγιά εν γένει