Μάθημα : OPENGL

Κωδικός : 0652010228

0652010228  -  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Ενότητες - Μάθημα 4ο - Animation

Μάθημα 4ο - Animation

Στο μάθημα αυτό γίνεται επέκταση του κώδικα των προηγούμενων μαθημάτων με στόχο να δώσουμε κίνηση (περιστροφή) στο σχήμα. Γίνεται χρήση των νέων εντολών glLoadIdentity, gluLookAt, glRotatef, glutSwapBuffers και glutIdleFunc. Σκοπός του μαθήματος είναι η καλή κατανόηση των προγραματιστικών ιδιαιτεροτήτων της OpenGL & GLUT βιβλιοθήκης.

 

Σύνδεσμοι
Prezi - Animation
Σύνδεσμοι
Κώδικας - Animation

Το animation είναι δυνατό να επιτευχθεί με χρήση χρονιστή (timer) πέρα από τη χρήση του idle event, περίπτωση που εξετάστηκε ήδη πριν. Ο κώδικας που ακολουθεί είναι παραλλαγή του προηγούμενου κώδικα (πηγή https://www.ntu.edu.sg/home/ehchua/programming/opengl/CG_Examples.html).

Η λογική του animation (περιστροφή του κύβου και της πυραμίδας) είναι ο περιοδικός επανασχεδιασμός των αντικειμένων - ελαφρώς "παραλλαγμένων" - στην ωφέλιμη περιοχή του παραθύρου.

Η περιστροφή γίνεται πάντα γύρω από έναν άξονα κατά μία γωνία. Η περιστροφή επιτυγχάνεται με χρήση της εντολής glRotatef.

 

Έγγραφα
Animation code