Μάθημα : OPENGL
Κωδικός : 0652010228
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
OpenGL: Εισαγωγικό Μάθημα |
OpenGL: Μάθημα 1ο "Initialization" |
OpenGL Tutorial
Ένα εκπαιδευτικό εγχειρίδιο που καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές εκμάθησης (σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών) στη θεματική περιοχή OpenGL 2D Graphics. Καλύπτονται τα εξής σημεία: ? Vertex, Primitive and Color ? OpenGL as a State Machine ? Naming Convention for OpenGL Functions ? One-time Initialization initGL() ? Callback Handler display() ? Setting up GLUT - main() ? Color ? Geometric Primitives ? 2D Coordinate System and the Default View ? Clipping-Area & Viewport ? Translation & Rotation ? Animation (Idle Function) ? Double Buffering ? Double Buffering & Refresh Rate ? Animation (Timer Function) ? Handling Keyboard Inputs with GLUT ? Handling Mouse Inputs with GLUT Το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο μπορεί να λειτουργήσει ως σύνοψη (υλικό αναφοράς) για εξοικειωμένους OpenGL προγραμματιστές και όχι ως υλικό για εκμάθηση OpenGL προγραμματισμού. |
OpenGL: Μάθημα 2ο - Μετασχηματισμός παραθύρου |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ |
OpenGL: Μάθημα 3ο - 3D Σχήματα |
OPENGL |
Γραφικά Υπολογιστών: OpenGL |
Εισαγωγή στον προγραμματισμό 3D γραφικών με το OpenGL |
Σημειώσεις για το μάθημα |
Εισαγωγή στην OpenGL |
Βασικές αρχές σχεδίασης (A) |
Βασικές αρχές σχεδίασης (β) |
OpenGL εγχειρίδιο |
GLUT Εγχειρίδιο |
OPENGL - Παπαλουκάς |
Matrix stack, φωτισμός, διαχείριση του OpenGL state |
Prezi - Animation |
Κώδικας - Animation |
Setup GLFW 3 library in Codeblocks IDE |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
- Δεν υπάρχουν κατηγορίες συνδέσμων - |