Πραγματεύεται θέματα όπως APIs, διανυσματικά και ψηφιογραφικά γραφικά, υποσύστημα γραφικών στον Η/Υ (GPU, VRAM, pixels, refresh rate, raster scan, VSync & Frame buffer, 2D συντεταγμένες οθόνης), 3D γραφικά με OpenGL - Βασική θεωρία (3D σύστημα συντεταγμένων, OpenGL γεωμετρικές οντότητες - primitives, Vertex attributes, σύστημα διοχέτευσης ριπής / pipeline για την αναπαράσταση 3D γραφικών), εξέλιξη του OpenGL API, περιβάλλοντα αυτόματης δημιουργίας OpenGL context, GLUT, Οδηγός εγκατάστασης περιβαλλόντων ανάπτυξης / βιβλιοθηκών.
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια