Μάθημα : ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ - Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κωδικός : 2401020352
2401020352 - ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ
Περιγραφή Μαθήματος

Δημιουργια λογαριασμου μαθητη
Ως επαναληψη - εξοικιωση με το Scratch θα δημιουργησουμε ενα Παιχνίδι τύπου Arcanoid
Καντε κλικ στον παρακατω συνδεσμο.
ΕΡΓΑΣΙΑ.
Δημιουργηστε τωρα ο καθενας το δικο του παιχνιδι. Παρτε ιδεες απο εδω:
Εργασιες Μαθητων:
1η ΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ)
Διαβαζουμε μεχρι τη σελιδα 37 απο το παρακατω βιβλιο για τη Python και απανταμε στις ερωτησεις της σελιδας 38
2η ΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΤΗ ΤΑΞΗ)
Συμπληρωνουμε το παρακατω φυλλο εργασιας σχετικα με τις λιστες και την επαναληψη στη Python στη ταξη.
3η ΕΡΓΑΣΙΑ (ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ) - Για τα Χριστουγεννα
Διαβαζουμε το παρακατω βιβλιο και απανταμε στις ερωτησεις της τελευταιας σελιδας και ειτε 1) στελνουμε τις απαντησεις στο nikmal@gmail.com 2) ειτε τις φερνουμε σε χαρτι στη ταξη
Εισαγωγή - Computer Science is Changing Everything - Video
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αλγορίθμος και Προγραμματισμός - Παρουσίαση στο Prezi
Για το σπιτι:
- Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
- Υλοποίηση Αλγορίθμου με υπολογιστή Προγραμματισμός
- ΒΙΝΤΕΟ
- Κεφάλαιο 1 απο το ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ
Για τη ταξη:
2. ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ
Κεφάλαιο 2 ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ
Δραστηριοτητες
- Οι πύργοι του Ανόι (Φωτόδεντρο) - FLASH -
- Γάτα και τυράκι (Μαθαίνω να προγραμματίζω) (Φωτόδεντρο)
- Προγραμματίζω με τις εντολές ΧΡΩΜΑ και ΕΛΛΕΙΨΗ (Φωτόδεντρο)
- Έξι κέρματα, το ένα κάλπικο 1 (Φωτόδεντρο)
Για το σπιτι:
- Διαβασμα σχολικο βιβλιο Κεφαλαιο 1
- Διαβασμα ΝΕΟ βιβλιο Κεφαλαιο 2
- Βιντεο: https://www.youtube.com/watch?v=I4UgX20po0w
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
Βασικες εννοιες αλγοριθμικής και προγραμματισμού
Ερωτήσεις θεωρίας στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
Όλες...- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -