Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
Μαθησιακοί στόχοι:
- να ανιχνεύσουν οι μαθητές τα νέα προβλήματα του Οδυσσέα και τον τρόπο επίλυσης τους σε συνάρτηση με την αποκλιμάκωση της τρικυμίας
- να προσέξουν τις θεϊκές επεμβάσεις στον αγώνα του ήρωα και να αξιολογήσουν τη σημασία τους
- να υπολογίσουν τη χρονική διάρκεια του ναυαγίου και όλης της ραψωδίας
- να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους για τη διεξοδική παρομοίωση...
Μαθησιακοί στόχοι: να καατγράψουν την παρέμβαση της Αθηνάς, το πρόβλημα του Οδυσσέα, την απόφαση του , να αναλύσουν τις πλατιές παρομοιώσεις και την ποιητική τους λειτουργία...
Μελετήστε την Ενότητα 15 και απαντήστε στο ερώτημα που σχετίζεται με την έννοια της "ύβρεως" που διαπράττει ο Οδυσσέας.