Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
Μαθησιακοί στόχοι:
- να μπορούν οι μαθητές να συγκρίνουν το 2ο συμβούλιο των θεών με το 1ο , ώστε να προκύψουν τα θέματα που επαναλαμβάνονται και κυρίως τα νέα που υποδηλώνουν τη συνοχή του έπους ή προωθούν την εξέλιξη του μύθου
- από την αποστολή του Ερμή στην Ωγυγία να διακρίνουν τις εικόνες που προβάλλουν και να καατνοήσουν τον λόγο της επιμονής του ποιητή στην παρουσίαση της ομορφιάς του νησιού
- στη συνάντηση του Ερμή με την Καλυψώ να σχολιάσουν τον τρόπο ανακοίνωσης της εντολής του Δία από τον Ερμή και τις αντιδράσεις της νεράιδας, σε συνάρτηση με τον ανθρωπομορφισμό των θεών...
Μελετήστε τους στίχους και τα σχόλια της ενότητας 7 και συμπληρώστε τα κενά στις προτάσεις που σας δίνονται....
στόχοι: να συγκρίνουν το 1ο με το 2ο συμβούλιο των θεών, καθώς και την εντολή του Δία με τον τρόπο ανακοίνωσης της από τον Ερμή. Να εντοπίσουν τις προοικονομίες, τα τυπικά στοιχεία , τα πολιτιστικά, να ηθογραφήσουν τον Ερμή...