Μάθημα : 14ο Γυμνάσιο Πάτρας- Τεχνολογία Γ΄ Γυμνασίου,

Κωδικός : G368110

G368110  -  ΣΟΦΙΑ ΜΠΕΡΔΕ

Ενότητες - Διαδικασία της έρευνας Ι-ΙΙ - Φύλλο εργασίας

Διαδικασία της έρευνας Ι-ΙΙ - Φύλλο εργασίας

 

https://eclass.sch.gr/modules/document/file.php/G368110/%CE%932.docx

Οριζόντια
1: Γιατί γίνεται η έρευνα και που θα χρησιμοποιηθούν τα αποτελέσματα.
2:

Επίθετο, όνομα, τίτλος,εκδοτικός οίκος, ημερομηνία έκδοσης 
Για μελέτη συναφών θεμάτων από τον αναγνώστη  4Α: Μπορείτε να επιλέξτε. 
4Β:  Θα παρουσιάσετε τα έργα σας στην έκθεση του σχολείου. 
6: Θα παρουσιάσετε  στο σύνολό της στους συμμαθητές σας ( αφού έχει ήδη ολοκληρωθεί η συγγραφή)
8: Εκτέλεση πειραμάτων με σκοπό τον έλεγχο της υπόθεσης,                                               στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων και εξαγωγή συμπερασμάτων
15:
Αριθμός πειραμάτων
Χρονική διάρκεια λήψης αποτελεσμάτων
Μέθοδος ανάλυσης των αποτελεσμάτων


17:

Σε συναφείς τομείς
Βελτίωση ιδίου τομέα
Να βασίζεται στα αποτελέσματα 

Κατακόρυφα
2:
Παρουσίαση σταδιακά της προόδου της εργασίας
Τα οργανώνουν οι μαθητές
Έχουν ως αποτέλεσμα την ανταλλαγή ιδεών
Την διοίκηση αναλαμβάνουν κυκλικά  οι μαθητές
Σκοπός τους η ανάπτυξη επικοινωνίας, η διατύπωση επιχειρημάτων , η ανάπτυξη κοινωνικών ικανοτήτων


4: Ποιοι είναι, γιατί δεν επηρεάζουν και εάν επηρέαζαν, ποιες δυσκολίες ανακύπτουν.
7: Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα σ΄ αυτό τον τομέα  (βιβλιογραφία)                                               ποια κοινωνικά αποτελέσματα έχουν οι μέχρι σήμερα έρευνες και                                        τι νέο έχει να προσφέρει η παρούσα έρευνα στην κοινωνία.
8: Σύντομος και ακριβής. Να απεικονίζει όλα τα σημεία της έρευνας (βοηθάει την καταχώρηση σε καταλόγους). Τι μελετήθηκε και τι όχι.
10:

Με διάγραμμα ροής
Να φαίνεται ο τρόπος οργάνωσης
Τρόπος διεξαγωγής πειραμάτων
Να είναι δυνατή η επανάληψη για επαλήθευση12:
Με σαφείς και ακριβής έννοιες
Να είναι δυνατό να κατανοηθούν από όλους τους αναγνώστες, όχι απαραίτητα ειδικούς
Συσχέτιση με τις υποθέσεις που τέθηκαν αρχικά
Τι δε διερευνήθηκε  14: Τι διαπραγματεύεται, ποια τα όρια της έρευνας και ποιες οι  μεταβλητές.