Μάθημα : Δ τάξη

Κωδικός : 9060070173

9060070173  -  ΔΩΡΟΘΕΑ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ

Ενότητες - Τρίτη 16/02/21

Τρίτη 16/02/21

ΓΛΩΣΣΑ

Σήμερα επεξεργαστήκαμε  το κείμενο " Οι μύθοι και η ελιά " από το βιβλίο, σελ. 31,32.

Απαντήσαμε στις ερωτήσεις κατανόησης του βιβλίου, σελ. 32 και προτείναμε μερικά επιχειρήματα για την άσκηση 2. 

Μάθαμε το ασύνδετο σχήμα και τις αυτοπαθείς αντωνύμιες και έγιναν όλες οι σχετικές εργασίες της σελίδας 33 και 34. Ακόμη γνωρίσαμε την κλίση των αυτοπαθών αντωνυμιών από τη σελίδα 102 του βιβλίου. Τέλος έγινε η άσκηση 5 της σελίδας 35 του Βιβλίου Μαθητή.

Εργασίες για το σπίτι...

1. Απαντάμε γραπτά στο τετράδιό μας στις εξής ερωτήσεις της άσκησης 1, Β.Μ. σελ. 32.

" Γιατί διαγωνίζονταν ο θεός Ποσειδώνας και η θεά Αθηνά;"

" Ποιο δώρο προσέφερε ο κάθε θεός στην πόλη; "

2. Κάνουμε καλή ανάγνωση το κείμενο " Η ελιά στην Ελλάδα και στη Μεσόγειο ", από το Β.Μ. σελ. 35.

3. Κάνουμε την άσκηση 2, από το Τ.Ε. , α τεύχος, σελ. 69, στο τετράδιό μας ή σε φύλλο ντοσιέ. 

Ξαναγράφω το μύθο ώστε να βγαίνει νικητής ο Ποσειδώνας.

Μπορώ να συμβουλευτώ το μύθο του βιβλίου ( σελ. 31 ) καθώς και όσα γράφει η άσκηση 2 στο Τ.Ε. σελ. 69 και να δανειστώ προτάσεις και ιδέες!

Προαιρετικά μπορούμε να κάνουμε γραπτά στο τετράδιό μας την άσκηση 2, Β.Μ. σελ. 32, στην οποία καλούμαστε να επιχειρηματολογήσουμε ως θεά Αθηνά ή θεός Ποσειδώνας ώστε να πείσουμε τους θεούς - κριτές ότι το δώρο που προσέφερε ο καθένας ήταν το καλύτερο για την πόλη.

Μπορεί να σας βοηθήσει το burger της επιχειρηματολογίας που επισυνάπτεται παρακάτω!smile

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Σήμερα ασχοληθήκαμε με το κεφάλαιο 24 Διαιρώ με 10,100,1000.

Έγινε η εισαγωγική δραστηριότητα στη σελίδα 62 του Β.Μ. και διαβάσαμε το συμπέρασμα της σελίδας 63.

Θυμηθήκαμε πώς διαιρούμε ένα δεκαδικό αριθμό με 10,100,1000 και πώς μετατρέπουμε ένα δεκαδικό κλάσμα σε δεκαδικό αριθμό και αντίστροφα.

Μάθαμε ότι κάθε  δεκαδικός αριθμός και κάθε δεκαδικό κλάσμα μπορεί να γραφτεί ως αποτέλεσμα μιας διαίρεσης με διαιρέτη  το 10, το 100 και το 1000.

Εργασίες για το σπίτι...

1.Αντιγράφω ή εκτυπώνω και κολλάω στο τετράδιό μου τις ασκήσεις του παρακάτω φύλλου εργασίας.

( επισυνάπτεται word)

 

Υπενθύμιση: όποιος δεν έκανε τις χθεσινές ασκήσεις μαθηματικών, επισυνάπτω το word με τίτλο ¨ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥ ΜΕ ΤΟ 10,100,1000, ώστε να γίνουν για αύριο!!!