Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
Διδακτικοί στόχοι:
- να χαρούν οι μαθητές τη διαδικασία που οδηγεί στην αναγνώριση του Οδυσσέα από την Πηνελόπη, διακρίνοντας παράλληλα τον τύπο του θέματος " αναγνωρισμός" και στην κορυφαία αυτή αναγνώριση
- να γνωρίσουν τα νέα προβλήματα του Οδυσσέα και να αξιολογήσουν τον τρόπο αντιμετώπισης τους
- να ανιχνεύσουν το ήθος της Πηνελόπης στη ραψωδία ψ΄, σε συνάρτηση με την όλη παρουσία της στην Οδύσσεια
- να προσέξουν και να αξιολογήσουν τον " Μικρό Απόλογο" του Οδυσσέα
Εργασίες
Ραψωδία ψ΄, στίχοι 89-381