Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
Διδακτικοί στόχοι:
- να ανιχνεύσουν οι μαθητές τη διαδικασία της αναγνώρισης του Οδυσσέα από τον Τηλέμαχο και να αισθανθούν τη συγκίνηση της στιγμής
- να διακρίνουν τη συναισθηματική κλίμακα που βιώνει ο Τηλέμαχος κατά τη διαδικασία του αναγνωρσιμού και να τη δικαιολογήσουν
- να εμπεδώσουν την τυπικότητα του θέματος " αναγνωρισμός"
- να προσέξουν το σχέδιο αντιμετώπισης των μνηστήρων και να το αξιολογήσουν
Ασκήσεις
Ραψωδία π', στίχοι :185-336 Μελετήστε την Ενότητα 22 και απαντήστε στα ερωτήματα που ακολουθούν...
Ασκήσεις
Ραψωδία π', στίχοι :185-336(2η,3η) Ασκήσεις
Ραψωδία π', στίχοι :185-336(4η) Εργασίες
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336