Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
Μαθησιακοί στόχοι:
- να εισαχθούν οι μαθητές στη " Φαιακίδα" και να γνωρίσουν συνοπτικά τα θέματα της ραψωδίας ζ
- να κατανοήσουν ότι οι θεϊκές επεμβάσεις λειτουργούν συχνά και ως μέσα προώθησης του μύθου
- να προσέξουν την κυρίαρχη εικόνα της ενότητας και να διακρίνουν τα στοιχεία που τη συνθέτουν
- να ανιχνεύσουν τα προβλήματα που έχει τώρα ο Οδυσσέας και τον τρόπο επίλυσης τους
- να αξιολογήσουν τη στάση της Ναυσικάς απέναντι στον ικέτη και στις ακόλουθες της και να σκιαγραφήσουν το ήθος της
- να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους για την εθιμοτυπία και τον θεσμό της ικεσίας
Μελετήστε τους στίχους της ενότητας 11 (ραψωδία ζ, στίχοι :139-259) και απαντήστε στα ερωτήματα που ακολουθούν...
Μαθησιακοί στόχοι: να καταγράψουν τα συναισθήματα του Οδυσσέα, τον τρόπο που την κολακεύει, τον ρόλο του μονολόγου του, τις αντιλήψεις των ομηρικών ανθρ'ωπων, τις πλατιές παρομοιώσεις