Μάθημα : Οδύσσεια

Κωδικός : G390179

G390179  -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ενότητες - ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259

ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259

Μαθησιακοί στόχοι:

  • να εισαχθούν οι μαθητές στη " Φαιακίδα" και να γνωρίσουν συνοπτικά τα θέματα της ραψωδίας ζ
  • να κατανοήσουν ότι οι θεϊκές επεμβάσεις λειτουργούν συχνά και ως μέσα προώθησης του μύθου
  • να προσέξουν την κυρίαρχη εικόνα της ενότητας και να διακρίνουν τα στοιχεία που τη συνθέτουν
  • να ανιχνεύσουν  τα προβλήματα που έχει τώρα ο Οδυσσέας και τον τρόπο επίλυσης τους
  • να αξιολογήσουν τη στάση της Ναυσικάς απέναντι στον ικέτη και στις ακόλουθες της και να σκιαγραφήσουν το ήθος της
  • να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους για την εθιμοτυπία και τον θεσμό της ικεσίας
Ασκήσεις
Ενότητα 11:Ερώτηση ελεύθερου κειμένου (1η)

Μελετήστε τους στίχους της ενότητας 11 (ραψωδία ζ, στίχοι :139-259) και απαντήστε στα ερωτήματα που ακολουθούν... 

Εργασίες
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139-259

Μαθησιακοί στόχοι: να καταγράψουν τα συναισθήματα του Οδυσσέα, τον τρόπο που την κολακεύει, τον ρόλο του μονολόγου του, τις αντιλήψεις των ομηρικών ανθρ'ωπων, τις πλατιές παρομοιώσεις