Μάθημα : Οδύσσεια
Κωδικός : G390179
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 26- 108
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 109-173
-
ραψωδία α΄, στίχοι: 174-360
-
Ραψωδία α΄, στίχοι 361-497
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 1-165
-
ραψωδία ε΄, στίχοι : 311-420
-
ραψωδία ε΄, στίχοι: 421-552
-
ραψωδία ζ΄, στίχοι: 139- 259
-
ραψωδία ι΄, στίχοι: 240-512
-
Ραψωδία ι΄, στίχοι: 513-630
-
Ραψωδία π΄, στίχοι: 185-336
-
ΡΑΨΩΔΙΑ χ΄
-
Ραψωδία ψ΄ στίχοι: 89-381
-
Ραψωδία α, στίχοι :1 - 25
ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310
Μαθησιακοί στόχοι:
- να γνωρίσουν οι μαθητές πως ζούσε ο Οδυσσέας στην Ωγυγία και να αξιολογήσουν τις αντιδράσεις του στην απόφαση της Καλυψώς " να τον κατευοδώσει" στην πρόταση της να του χαρίσει αθανασία, στην καατσκευή της σχεδίας και στην αναχώρηση από το νησί
- να διακρίνουν τις φάσεις κατασκευής της σχεδίας με βάση τη διαδοχική συμβολή της Καλυψώς και να αξιολογήσουν τις ναυπηγικές και ναυτικές γνώσεις του Οδυσσέα
- να αξιολογήσουν την όλη συμπεριφορά της Καλυψώς και του Οδυσσέα
- να υπολογίσουν τον χρόνο της ενότητας και να κατανοήσουν την έννοια της συστολής του χρόνου
Μελετήστε τους στίχους της ενότητας 8,ραψωδία ε , στίχοι : 165 - 310 και απαντήστε στα τεθέντα ερωτήματα.
Χαρακτηρίστε τις προτάσεις που σας δίνονται ως σωστές ή λανθασμένες.
Ταιριάξτε τα δεδομένα της πρώτης στήλης με τα αντίστοιχα τους στη δεύτερη.
στόχοι: να συγκρίνουν το 1ο με το 2ο συμβούλιο των θεών, καθώς και την εντολή του Δία με τον τρόπο ανακοίνωσης της από τον Ερμή. Να εντοπίσουν τις προοικονομίες, τα τυπικά στοιχεία , τα πολιτιστικά, να ηθογραφήσουν τον Ερμή...