Μάθημα : Οδύσσεια

Κωδικός : G390179

G390179  -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ενότητες - ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310

ραψωδία ε΄, στίχοι: 165- 310

Μαθησιακοί στόχοι: 

  • να γνωρίσουν οι μαθητές πως ζούσε ο Οδυσσέας στην Ωγυγία και να αξιολογήσουν τις αντιδράσεις του στην απόφαση της Καλυψώς  " να τον κατευοδώσει" στην πρόταση της να του χαρίσει αθανασία, στην καατσκευή της σχεδίας και στην αναχώρηση από το νησί
  • να διακρίνουν τις φάσεις κατασκευής της σχεδίας  με βάση τη διαδοχική συμβολή της Καλυψώς και να αξιολογήσουν τις ναυπηγικές και ναυτικές γνώσεις  του Οδυσσέα
  •  να αξιολογήσουν την όλη συμπεριφορά της Καλυψώς και του Οδυσσέα
  • να υπολογίσουν τον χρόνο της ενότητας και να κατανοήσουν την έννοια της συστολής του χρόνου
Ασκήσεις
Ενότητα 8: Ερώτηση ελεύθερου κειμένου (1η)

Μελετήστε τους στίχους της ενότητας 8,ραψωδία ε , στίχοι : 165 - 310 και απαντήστε στα τεθέντα ερωτήματα. 

Ασκήσεις
Ενότητα 8: Σωστό - Λάθος.

Χαρακτηρίστε τις προτάσεις που σας δίνονται ως σωστές ή λανθασμένες. 

Ασκήσεις
Ενότητα 8 :Ερώτηση Ταιριάσματος.

Ταιριάξτε τα δεδομένα της πρώτης στήλης με τα αντίστοιχα τους στη δεύτερη. 

Εργασίες
ενότητα 7

στόχοι: να συγκρίνουν το 1ο με το 2ο συμβούλιο των θεών, καθώς και την εντολή του Δία με τον τρόπο ανακοίνωσης της από τον Ερμή. Να εντοπίσουν τις προοικονομίες, τα τυπικά στοιχεία , τα πολιτιστικά, να ηθογραφήσουν τον Ερμή...