Μάθημα : Αρχαία Ιστορία
Κωδικός : G390178
-
Θεματικές Ενότητες
-
Κυκλαδικός Πολιτισμός
-
Ο ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΜΥΚΗΝΑΪΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΤΕΧΝΗ
-
Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΤΩΝ
-
ΟΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ { 1100- 800 π. Χ. }
-
Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
-
ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΕΞΑΠΛΩΣΗ
-
Η ΠΟΛΗ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
-
Η ΣΠΑΡΤΗ
-
ΑΘΗΝΑ: ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ
-
ΑΘΗΝΑ: ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
-
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΔΕΣΜΟΙ
-
ΠΕΡΣΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ: ΔΥΟ ΚΟΣΜΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ
-
Η ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗΣ
-
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ: τα γράμματα, η τέχνη
-
Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΟΥ- Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ
-
ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ- Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
-
Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ- ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ
-
Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ- Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
-
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ- Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ- Η ΑΘΗΝΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ
-
ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΦΟΡΜΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ- Ο ΑΡΧΙΔΑΜΕΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ( 431-421 π. Χ)
-
Η ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΣΤΗ ΣΙΚΕΛΙΑ ( 415-413 π. Χ) - Ο ΔΕΚΕΛΕΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ( 413-404 π. Χ.)
-
3.Η ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ : ΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ, 4. Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ
-
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ . Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
-
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ
-
Κυκλαδικός Πολιτισμός
ΑΘΗΝΑ: ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ
Μαθησιακοί στόχοι:
- να προβληματιστούν οι μαθητές ,με βάση την κατανομή του πληθυσμού στην Αττική , πάνω στη σχέση του γεωγραφικού και του ανθρώπινου παράγοντα
- να κατανοήσουν τη μετάβαση από τη βασιλεία στην αριστοκρατία
- να αξιολογήσουν τη λειτουργικότητα των θεσμών
- να κατανοήσουν τη δυναμική των λαϊκών διεκδικήσεων και να προβληματιστούν πάνω στον κίνδυνο παροχέτευσης τους, προκειμένου να υπηρετηθούν ιδιοτελείς σκοποί
Ασκήσεις
ΑΘΗΝΑ:ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ.Συμπλήρωση κενών (α μέρος) Μελετήστε το μάθημα στη σελίδα 50-51 και συμπληρώστε τα κενά των προτάσεων....
Ασκήσεις
ΑΘΗΝΑ:ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ.Συμπλήρωση κενών (β μέρος) Μελετήστε το μάθημα στη σελίδα 50-51 και συμπληρώστε τα κενά των προτάσεων.