Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ Λογοτεχνία Γ' Γ υμνασίου

Κωδικός : G390177

G390177  -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ενότητες - Ο Παχύς και ο Αδύνατος

Ο Παχύς και ο Αδύνατος

Μαθησιακός στόχος: να εκτιμήσουν οι μαθητές τις δυνατότητες του ρεαλιστικού διηγήματος μέσα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από την πααραγωγή του Α. Τσέχωφ...

Ασκήσεις
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" : Ασκήσεις ελεύθερου κειμένου (2)

Μελετήστε το κείμενο και απαντήστε στα ερωτήματα που ακολουθούν... 

Ασκήσεις
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" : Άσκηση ελεύθερου κειμένου (3)

Μελετήστε το κείμενο και απαντήστε στο ερώτημα  που ακολουθεί...

Εργασίες
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" : Ημερολόγιο

Ως " Αδύνατος", συντάξτε σελίδα ημερολογίου στην οποία το βράδυ, επιστρέφοντας σπίτι σας εκμυστηρεύεστε σκέψεις και  συναισθήματα από τη συνάντηση σας με τον παλιό συμμαθητή σας. Πως νιώθετε για την εργασιακή σας εξέλιξη και πως για του συμμαθητή; 

Εργασίες
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" : Χιουμοριστική ιστορία

Γράψτε μια χιουμοριστική ιστορία με θέμα την τυχαία συνάντηση σας με έναν συμμαθητή σας έπειτα από τριάντα χρόνια... 

Εργασίες
"Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ" : Αφήγηση

Υποθέστε πως είστε ο "ΠΑΧΥΣ" : διηγηθείτε στη γυναίκα σας πως νιώσατε από τη μεταμόρφωση του Αδύνατου, μόλις μάθατε για τη θέση που κατέχει στη διοικητική ιεραρχία... 

Εργασίες
Ο ΠΑΧΥΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΥΝΑΤΟΣ

Μαθησιακός στόχος : να κατανοήσουν οι μαθητές τις έννοιες της αλλοτρίωσης, της γραφειοκρατείας και της δουλοπρέπειας...