Μάθημα : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ Λογοτεχνία Γ' Γ υμνασίου
Κωδικός : G390177
-
Θεματικές Ενότητες
-
" ΤΟΥ ΓΙΟΦΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ"
-
ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ
-
ΘΟΥΡΙΟΣ
-
"ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ", ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ
-
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ
-
Ο επιστάτης των εθνικών οικοδομών επί Ι. Καποδίστρια, Αλέξανδρος Σούτσος
-
T' ΑΓΝΑΝΤΕΜΑ
-
Όσο μπορείς
-
Ο Παχύς και ο Αδύνατος
-
Στα 200 π. Χ.
-
ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΘΥΜΗΣΕΙΣ
-
ΣΑΝ ΔΕΣΜΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ, Κ.Γ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗΣ
-
" ΤΑ ΖΑ", Σ. ΜΥΡΙΒΗΛΗΣ
-
" ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ Γ. Σ.", ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ
-
" ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ" ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ
-
" ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ", ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ
-
" ΤΟΥ ΓΙΟΦΥΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ"
Ο Παχύς και ο Αδύνατος
Μαθησιακός στόχος: να εκτιμήσουν οι μαθητές τις δυνατότητες του ρεαλιστικού διηγήματος μέσα από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από την πααραγωγή του Α. Τσέχωφ...
Μελετήστε το κείμενο και απαντήστε στα ερωτήματα που ακολουθούν...
Μελετήστε το κείμενο και απαντήστε στο ερώτημα που ακολουθεί...
Ως " Αδύνατος", συντάξτε σελίδα ημερολογίου στην οποία το βράδυ, επιστρέφοντας σπίτι σας εκμυστηρεύεστε σκέψεις και συναισθήματα από τη συνάντηση σας με τον παλιό συμμαθητή σας. Πως νιώθετε για την εργασιακή σας εξέλιξη και πως για του συμμαθητή;
Γράψτε μια χιουμοριστική ιστορία με θέμα την τυχαία συνάντηση σας με έναν συμμαθητή σας έπειτα από τριάντα χρόνια...
Υποθέστε πως είστε ο "ΠΑΧΥΣ" : διηγηθείτε στη γυναίκα σας πως νιώσατε από τη μεταμόρφωση του Αδύνατου, μόλις μάθατε για τη θέση που κατέχει στη διοικητική ιεραρχία...
Μαθησιακός στόχος : να κατανοήσουν οι μαθητές τις έννοιες της αλλοτρίωσης, της γραφειοκρατείας και της δουλοπρέπειας...