Μάθημα : ΙΣΤΟΡΙΑ Γ1.
Κωδικός : G1199275
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
-
Η ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
-
ΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1820-1821
-
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 18ου ΑΙ. ΩΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙ.
-
Η ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΥΝΑΒΙΕΣ ΗΓΕΜΟΝΙΕΣ
-
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ (1821-1827)
-
ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΡΑΤΟΥΣ
-
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
-
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
-
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
-
ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΙΚΙΑΚΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
-
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
-
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
-
ΑΠΟ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843 ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΞΩΣΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1862)
-
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΣΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1862) ΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ (1909)
-
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ 19ο ΑΙ.
-
ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ (1909)
-
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η ΒΕΝΙΖΕΛΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1910-1912
-
ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ (1821-1905)
-
ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΟΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΙΔΙΩΞΕΩΝ
-
ΟΙ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ (1912-1913)
-
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
-
ΤΑ ΑΙΤΙΑ, Η ΕΚΡΗΞΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΩΠΑ ΤΟΥ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
-
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΝ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ - Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ
-
Η ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
-
Η ΛΗΞΗ ΤΟΥ Α ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ
-
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
-
ΟΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΑΝΤ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ
-
Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (1919-1922)
-
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ
-
ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟ
-
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ, Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 1929 ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΥΦΕΣΗ
-
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ 1929
-
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ 1929
-
Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ
-
Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
-
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ
Το υλικό σε σχέση με την Ενότητα του Διαφωτισμού θα το βρείτε εδώ:
Το μάθημα του βιβλίου μας δομημένο με λίγο πιο ξεκάθαρο κατά τη γνώμη μου τρόπο σε ένα πιο ευχάριστο περιβάλλον. Μελετήστε το μάθημα προσεκτικά για να μπορέσετε να κάνετε μετά διαδραστικές ασκήσεις ιστορίας-παιχνίδια.
Το site του Ελληνικού πολιτισμού μας προσφέρει το μάθημα μας και σε μορφή βίντεο. Δείτε τι είναι αυτο που σας βολεύει περισσότερο! Κάποιοι μαθαίνουν καλύτερα διαβάζοντας το βιβλίο, κάποιοι ακούγοντας το μάθημα!
Ας κάνουμε επανάληψη τις βασικές ιδέες του Διαφωτισμού!
Έψαξα να σας βρω κάτι ευχάριστο, η παρουσίαση του συναδέλφου Χρήστου Τσατσούρη ήταν ό,τι πιο ευχάριστο μπόρεσα να βρω! Διαλέξτε εσείς ποιός είναι ο τρόπος που σας ταιριάζει: το κείμενο απο τον Ελληνικό Πολιτισμό; το βίντεο-μάθημα; η παρουσίαση;... ο καθένας έχει το δικό του τρόπο να μαθαίνει!!!
Ακολουθεί στα προσεχώς quiz άρα ρίξτε μια προσεκτική ματιά!
Όποιος μπορέσει να διαλέξει τις σωστές απαντήσεις, ήδη θα ξέρει τι ήταν ο Διαφωτισμός, πότε και πού ξεκίνησε! Παίξτε το παιχνίδι αρκετές φορές μέχρι να τα βρείτε όλα σωστά! Το κέρδος; Ο ορισμός του Διαφωτισμού!
Μαθαίνουμε παίζοντας ποιος Διαφωτιστής υποστήριξε τι...
Σωστό ή Λάθος;;;;
Ολοκληρώνοντας και την 3η δραστηριότητα, πλέον ξέρετε όλα τα βασικά σημεία του μαθήματος....
Για όποιον έχει όρεξη... για όποιον του αρέσουν τα κινούμενα σχέδια!
Ελπίζω να σας αρέσουν τα διαδραστικά παιχνίδια πάνω στην Ενότητα του Διαφωτισμού που σας έχω ετοιμάσει.
ΕΡΓΑΣΙΑ
Καλείστε τώρα να πάρετε μέρος σε μια εργασία στο padlet με τίτλο "Τι θέλει να πει ο... Διαφωτιστής;" Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε στο περιβάλλον της άσκησης.
Θα διαβάσετε φράσεις των Διαφωτιστών.Επιλέξτε αυτή που σας ενδιαφέρει περισσότερο και γράψτε ένα σχόλιο από κάτω. Μπορείτε να σχολιάσετε ή να ανταποκριθείτε και στις απαντήσεις των συμμαθητών σας. Μπορείτε ακόμα να αξιολογήσετε με αστέρια τόσο τις εικόνες όσο και τα σχόλια.
Καλό θα ήταν πριν να προχωρήσετε στην άσκηση να κάνετε ένα λογαριασμό στο padlet ούτως ώστε να συνδεθείτε με τα στοιχεία σας και κάθε φορά που γράφετε κάτι να φαίνεται ποιος/ποια είστε. Διαφορετικά, θα πρέπει να θυμάστε να το γράφετε κάθε φορά.