Μάθημα : Πληροφορική Ε- Στ' Δημοτικού
Κωδικός : 9150013165
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
-
Επεξεργασία Κειμένου - Βασικές Δεξιότητες
-
Επεξεργασία Κειμένου- Μορφοποίηση Γραμματοσειρών και Παραγράφων
-
Κατασκευή Πρόσκλησης - Ευχετήριας Κάρτας
-
Επεξεργασία Κειμένου- Σχεδίαση Πινάκων- Κατασκευή Σχολικού Ημερολογίου
-
Προγραμματίζω στον υπολογιστή ( Code.org)
-
Προγραμματίζω στον υπολογιστή - Γνωριμία με το Scratch
-
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
-
Ντέντεκτιβ στο διαδίκτυο- Μαθαίνω για τα προσωπικά δεδομένα
-
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Προγραμματίζω στον υπολογιστή - Γνωριμία με το Scratch
Το Scratch είναι ένα περιβάλλον προγραμματισμού στο οποίο μπορούμε να δημιουργήσουμε προγράμματα με βάση το υπόδειγμα της θεατρικής σκηνής. Έχουμε στη διάθεσή μας μια σκηνή στην οποία θα δημιουργήσουμε αντικείμενα. Τα αντικείμενα της σκηνής μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, καθώς και με εμάς που τα δημιουργούμε! Το Scratch δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών, κινουμένων σχεδίων, αλληλεπιδραστικών ιστοριών κ.α.
- Ξεκινάμε με μια γνωριμία με το περιβάλλον και μια εισαγωγή στις εντολές που κινούν τα αντικείμενα, αλλάζουν την κατεύθυνσή τους και καθορίζουν την θέση τους στο σκηνικό. Ανοίξτε με το scratch την άσκηση "Παιχνίδι Ντυσίματος" που είδαμε μαζί στο μάθημα.
- Προχωράμε στις εντολές που αφορούν τις ενδυμασίες και τα εφέ των ηθοποιών μας. Ανοίξτε με το scratch την άσκηση "Party Χορού" που είδαμε μαζί στο μάθημα.