Μάθημα : Εργαστήρια Δεξιοτήτων Δ΄ Δημοτικού

Κωδικός : 9060207168

9060207168  -  ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΣΚΙΝΑ

Ενότητες - Οδηγώντας το μελισσάκι (Βee - Βot) στο δάσος

Οδηγώντας το μελισσάκι (Βee - Βot) στο δάσος

Bee-Bot Educational Robot

Οι μαθητές γίνονται ... ρομπότ

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες και κάθε ένας τους έγινε, με τη σειρά του, ρομπότ. Η ομάδα σχεδίασε σε φύλλο εργασίας την πορεία του μαθητή - ρομπότ, έτσι ώστε να φτάσει σε συγκεκριμένο τετράγωνο - στόχο στα πλακάκια της αυλής. Στη συνέχεια δοκίμασε στην πράξη αυτό που σχεδίασε - προγραμμάτισε στο χαρτί.

Έγγραφα
Οι μαθητές κατασκευάζουν χαλάκι - δάσος για το ρομποτάκι - μελισσάκι

Συνδέοντας το 3ο (Για το δάσος μαθαίνω, δρω και δημιουργώ) και το 4ο εργαστήριο (Εκπαιδευτική Ρομποτική), οι μαθητές ζωγράφισαν καρτέλες με δέντρα, έτσι ώστε να κατασκευάσουν με αυτές ένα χαλάκι - δάσος. Μέσα σε αυτό θα "πετάξει" το μελισσάκι - ρομποτάκι (bee - bot), αφού το προγραμματίσουν δίνοντάς του απλές οδηγίες (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά) .  

Οι μαθητές προγραμματίζουν το ρομποτάκι - μελισσάκι 

Στους μαθητές μοιράστηκαν φύλλα εργασίας, στα οποία κλήθηκαν να σχεδιάσουν την πορεία της μέλισσας, έτσι ώστε να φτάσει στο τετράγωνο - στόχο. Στη συνέχεια, έδωσαν στο ρομποτάκι τις εντολές που κατέγραψαν στο χαρτί, πατώντας τα αντίστοιχα κουμπιά (μπροστά, πίσω, δεξιά, αριστερά). Οι μαθητές δούλεψαν σε τρεις διαφορετικές ομάδες. Κάθε φορά που κατάφερνε να φτάσει το τετράγωνο στόχο, η ομάδα έπαιρνε έναν πόντο και συνέχιζε με μια δυσκολότερη αποστολή.