Πάσχα
|
Μεγάλη εβδομάδα - αναδρομή, ήθη, έθιμα, παραβολές
|
Μεγάλη εβδομάδα
|
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-C105/702/4638,20984/
Αφού μεταβούμε στον παραπάνω σύνδεσμο, διαβάζουμε το κείμενο " Πάσχα, Κυρίου Πάσχα!"
|
Παζλ για το Πάσχα
|
Μεγάλη εβδομάδα - αναδρομή, ήθη, έθιμα, παραβολές, βίντεο στο youtube από τα Εκπαιδευτήρια ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΖΩΗ
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Μεγάλη εβδομάδα , βίντεο στο youtube από Stelina Lina
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Γιορτή της μητέρας
|
Ιδέες για δωράκια...
|
Ένα βιβλίο για τη μαμά μου
Μπορείτε είτε να το εκτυπώσετε αν υπάρχει η δυνατότητα είτε να το αντιγράψετε σε δικά σας φύλλα!
|
Πρωτομαγιά
|
Τι γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά;
Παρουσίαση από την εκπαιδευτικό Κατερίνα Παπαευθυμίου.
|
Τα έθιμα της Πρωτομαγιάς...
|
Πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Πρωτομαγιά και τα λουλούδια...
πηγή youtube ( οι σύνδεσμοι του youtube πρέπει να ανοίγονται από τους γονείς για την ασφάλεια των μαθητών )
Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να μου στείλετε με μήνυμα στην πλατφόρμα τις δικές σας ζωγραφιές - κατασκευές για την Πρωτομαγιά!
Θα χαρώ να δω τα έργα σας!
Αν είναι αρκετά θα μπορούσα να φτιάξω ένα βίντεο με τα έργα όλων σας!!!
|
Κατασκεύη λουλουδιού με διπλώματα ( origami )
πηγή : youtube
( οι σύνδεσμοι του youtube πρέπει να ανοίγονται από τους γονείς για την ασφάλεια των μαθητών )
|
Κατασκευή : Στεφανάκι από κορδέλες για την Πρωτομαγιά...
|
Κατασκευή λουλουδιού με διπλώματα (origami), από το κανάλι στο youtube "Φτιάξε το μόνος σου – δημιουργικές ιδέες - DIY Greek"
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Πρωτομαγιά και τα λουλούδια... , από την Adelais Mastora
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Διαδραστικές ασκήσεις ορθογραφίας
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Β ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από τη Β Δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 42, 43, 44, 45,47, 50, 51, 57, 58, 59, 60, 61,62, 63, 70, 71, 72, 73, 81, 83, 84, 89, 95, 96, 99
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Γ ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από την Γ δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 10, 11, 16, 17, 22, 31, 32, 48, 49, 50, 51, 53, 54, 60
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/katalixeis.html
|
Ενότητα 1 Πάλι μαζί
|
http://emathima.gr/%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%af/
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο κατεβάζετε και συμπληρώνετε τα εξής:
1. Φύλλο εργασίας_Διάκριση Ουσιαστικού-Ρήματος
2. Φύλλο εργασίας_Οριστικό Άρθρο
3. Επαναληπτικό διαγώνισμα ( εκτός της άσκησης "Ακούω και γράφω" )
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/meritoulogou.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα μέρη του λόγου
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/arthra.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα άρθρα
|
Το Ρήμα στην πρόταση in school
|
Βρίσκω τα ουσιαστικά in school
|
Ονομαστική πτώση ουσιαστικών in school
|
Τα γένη των ουσιαστικών in school
|
Ρωτώ και ταιριάζω με το κατάλληλο ουσιαστικό in school
|
Ρωτώ και βρίσκω το Υποκείμενο in school
Θυμάμαι ότι το θεμέλιο μιας πρότασης είναι το Ρήμα.
Άρα πρώτα βρίσκω το Ρήμα
και μετά ρωτώ ποιος - ποια - ποιο, ποιοι - ποιες - ποια , ώστε να βρω το Υποκείμενο.
|
Ρήμα ή Υποκείμενο; in school
|
Τελεία - Ερωτηματικό in school
|
Λεξιλόγιο 1. Θαλασσινό Σχολείο
|
Λεξιλόγιο 1 Επιστροφή στα θρανία
|
Λεξιλόγιο 1 Το σχολείο παλιά
|
Θυμάμαι τι είναι Ρήμα και τι είναι ουσιαστικό - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και στο τέλος της σελίδας επιλέγουμε τις αφίσεις με τίτλο
" Τι είναι ουσιαστικό" και "Τι είναι ρήμα"
|
Θυμάμαι το πώς βρίσκω το Ρήμα και το Υποκείμενο της πρότασης - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και επιλέγουμε την 3η αφίσα με τίτλο "Σύνταξη Υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο".
|
Θυμάμαι τα γένη των ουσιαστικών
|
Ενότητα 1 Ρήματα, Ουσιαστικά, Άρθρα
|
Τα ρήματα, stintaxi
|
Tα Ουσιαστικά, stintaxi
|
Τα άρθρα, stin taxi
|
Ανθολόγιο 1
|
Η χελωνίτσα Καρέττα-Καρέττα και το παλιό Φολκσβάγκεν
Διαβάζουμε προσεκτικά το κείμενο στο οποίο παραπέμπει ο παραπάνω σύνδεσμος.
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά
|
Γίνομαι αστέρι στα επίθετα!!!! stintaxi
|
Θυμάμαι τα επίθετα , βιντεομάθημα από το youtube
|
Ξεχωρίζω τα επίθετα από τα ουσιαστικά, βίντεο από το youtube
|
Τα γένη των επιθέτων, in school
|
Συγκριτικός βαθμός των επιθέτων, in school
|
Ξεχωρίζω τα επίθετα από τα ουσιαστικά, βίντεο στο youtube από Tzeni Skorda
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Θυμάμαι τα επίθετα , βιντεομάθημα στο youtube από Stavroula Lada
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Ενότητα 2 Λεξιλόγιο
|
2.4 Στη νέα μας γειτονιά - Λεξιλόγιο
|
2.3 Τα παλιά μου παιχνίδια - Λεξιλόγιο
|
2.2 Η φίλη μου η Αργυρώ - Λεξιλόγιο
|
2.1 Αγαπητό μου Ημερολόγιο - Λεξιλόγιο
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά - Ενεργητική και Παθητική φωνή - Ορθογραφία
|
Από την ενεργητική φωνή στην παθητική, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων 1, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων στο α πρόσωπο ( εγώ ) , in school
|
Βρίσκω το λάθος.... 1, in school
|
βρίσκω το λάθος...2, in school
|
Παιχνίδι με ρήματα...., in school
|
Ενότητα 3 Λεξιλόγιο - Ορθογραφία
|
3.4 Γη και θάλασσα - Λεξιλόγιο
|
3.5 Οι μικροί ταξιδιώτες ανεβαίνουν στο βουνό - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 1
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 2
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 1
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 2
|
Ενότητα 3 Στη γη και στη θάλασσα
|
1. Θυμάμαι πως βρίσκω το Υποκείμενο και το Αντικείμενο...
Στόχος μας είναι να θυμηθούμε πώς βρίσκουμε το Υποκείμενο και το Αντικείμενο ενός ρήματος στην πρόταση.
Ένα εκπαιδευτικό βίντεο σίγουρα θα βοηθήσει!!!
Ας παρακολουθήσουμε λοιπόν με προσοχή το 1ο βίντεο με τίτλο " Υποκείμενο, ρήμα, σντικείμενο ", από την ιστοσελίδα thrania.com και την Μπέσιου Χριστίνα!
|
2. Μερικά ακόμη παραδειγματάκια για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο...
Κοιτώ στο τετράδιο εργασιών μου και θυμάμαι....
Το ρήμα είναι το θεμέλιο της πρότασης, δηλαδη σε αυτό στηρίζεται το Υποκείμενο και το Αντικείμενο.
Τα βήματα που ακολουθώ είναι:
1. Βρίσκω το ρήμα
2. Ρωτώ "ποιος" για να βρω το Υποκείμενο
3. Ρωτώ "τι" για να βρω το Αντικείμενο
Τα παραπάνω παραδείγματα θα σε βοηθήσουν...
κάνε κλικ και ακολούθησε τη σειρά και εσύ λέγοντας κάθε βήμα φωναχτά!
|
3. Διαδραστικές ασκήσεις για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο, exidas.gr
Τι λέτε για λίγη εξάσκηση;
Προσοχή : Στην 3η διαφάνεια ζητά να βρείτε τα Υποκείμενα των προτάσεων σε ένα κείμενο.
Μπορείτε να προσπαθήσετε βρίσκοντας πρώτα το ρήμα κάθε πρότασης και ύστερα ρωτώτας ποιος!!!
Καλή επιτυχία!
|
4. Διαδραστικό παιχνίδι για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο, prwtokoudouni.weebly.com
|
1. Μαθαίνω για τα άρθρα...., παρουσίαση από τον george papadopoulos
|
1. Μαθαίνω για το Οριστικό και Αόριστο Άρθρο...
πηγή youtube, από stella kokkinou
|
2. Ασκησούλα για τα άρθρα....
Αφού διαβάσουμε ξανά για τα άρθρα συνοπτικά,αντιγράφουμε στο τετράδιό μας τις προτάσεις της διαφάνειας 3.
Έπειτα κυκλώνουμε τα αόριστα άρθρα με πράσινο και υπογραμμίζουμε με κόκκινο τα οριστικά!
( Θα σας στείλω τις απαντήσεις την Παρασκευή 15/05 ώστε να κάνετε αυτοδιόρθωση....)
|
1. Θυμάμαι τα άρθρα της - τις και τον - των
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο thrania.com και μελετάμε τις αφίσες
για την ορθογραφία των άρθρων της - τις και τον - των
|
Φτιάχνω προτάσεις με τον και των..., πηγή: inschool
|
Διορθώνω το λάθος τον - των, πηγή: inschool
|
Διαλέγω το σωστό των - τον, πηγή : in school
|
Ανθολόγιο 3 "Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
1. " Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ" , Λέο Μπουσκάλια
Διαβάζουμε το κείμενο " Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ "από το σχολικό Ανθολόγιο και ύστερα κάνουμε την άσκηση που ακολουθεί!!!
|
Ανθολόγιο 3 συνέχεια... - Ορθογραφία "η" "ι" "ει" "οι"
|
1. " Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
Διαβάζουμε ξανά το κείμενο, ώστε να κάνουμε την επόμενη εργασία.
Καλό είναι να το συμβουλευόμαστε κατα τη διάρκεια της εργασίας, οπότε το αφήνουμε ανοιχτό στον υπολογιστή ή ανοίγουμε το βιβλίο μας αν το έχουμε.
|
Επιλέγω "η" για τα θηλυκά "ι" για τα ουδέτερα, πηγή: in school
|
Επιλέγω "ει" για τα ρήματα "ι" για τα ουδέτερα, πηγή: in school
|
Επιλέγω την σωστή λέξη "ει" "ι" , πηγή: inschool
|
Διορθώνω το λάθος "ει" "ι", πηγή: inschool
|
Επιλέγω "η" για τα θηλυκά "ι" για τα ουδέτερα 2, πηγή: in school
|
Κάνω κλικ στα ουδέτερα ουσιαστικά για να γίνουν οι διορθώσεις....
|
Γ τάξη Ενότητα 4
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τα "η" "που" "πως" : Πότε παίρνουν τόνο; πηγή:in school
|
Διαδραστικό παιχνίδι για το τελικό - ν : Μένει ή φεύγει; πηγή: inschool
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τα ουδέτερα σε -ι, πηγή: in school
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τα ουδέτερα σε -ο, πηγή: inschool
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στα ρήματα σε -εύω και σε - ώνω", πηγή : jele
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στα ρήματα σε -αίνω και - ένω", πηγή : jele
|
Πώς κλίνονται τα ρήματα σε - ίζω , - αίνω - ώνω, -εύω, βίντεο από τη Σχολή Κανάση
Παρατηρώ καλά πιο κομματάκι μένει ίδιο!!!
|
Διαδραστικό παιχνίδι για την ορθογραφία των ρημάτων, " συμπληρώνω την κατάληξη", πηγή: edidaskalia
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τα ρήματα σε -ιζω , πηγή: edidaskalia
|
Φύλλο εργασίας "Συμπληρώνω τις καταλήξεις των ρημάτων"
πηγή :https://emathima.gr/
Μπορείτε είτε να το εκτυπώσετε είτε να αντιγράψετε τα ρήματα στο τετράδιό σας, συμπληρώνοντας τη σωστή κατάληξη!
Έπειτα μπορείτε να μου το στείλετε σε μήνυμα από την επιλογή Μηνύματα, που βρίσκεται στα ενεργά εργαλεία αριστερά!
|
Ανθολογιο 4 "Το περιβόλι του Σαχίμ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
"Το περιβόλι του Σαχίμ" , σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ δημοτικού
Διαβάζουμε καλά το κείμενο, ώστε να κάνουμε τις εργασίες που ακολουθούν.
|
Φύλλο εργασίας για τις καταλήξεις των ρημάτων
πηγή: https://emathima.gr/
Μπορείτε είτε να το εκτυπώσετε είτε να αντιγράψετε τις ασκήσεις στο τετράδιο!
Έπειτα το στείλετε ως μήνυμα ή μηνύματα αν δεν χωράει σε ένα!
|
Φύλλο εργασίας "Διορθώνω τα λάθη"1
πηγή: https://emathima.gr/
Μπορείτε να το εκτυπώσετε ή να αντιγράψετε τις ασκήσεις στο τετράδιο!
Έπειτα μου τις στέλνετε σε μήνυμα!
|
Φύλλο εργασίας "Γράφω σωστά τις καταλήξεις των ρημάτων"2
ΗΜ. πηγή: https://emathima.gr/
Μπορείτε είτε να το εκτυπώσετε είτε να το αντιγράψετε στο τετράδιό σας!
Έπειτα μου το στέλνετε ως μήνυμα!
|
Φύλλο εργασίας "Διορθώνω τα λάθη στις προτάσεις"
ΗΜ. πηγή: https://emathima.gr/
Μπορείτε είτε να το εκτυπώετε είτε να αντιγράψετε τις προτάσεις στο τετράδιό σας! Έπειτα μου το στέλνετε ως μήνυμα!
|
Γ τάξη Ενότητα 6
|
βίντεο για Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο,
από το κανάλι στο youtube RaniaSchool
( safeyoutube )
|
βίντεο με ασκήσεις παραδείγματα για τον Παρατατικό και τον Αόριστο
από το κανάλι στο youtube Σχολή Κανάση
(safeyoutube)
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Σε ποιο χρόνο βρίσκεται το ρήμα των προτάσεων", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Παρατατικός ή Αόριστος;", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο, πηγή: stintaxi, Κώτσης Παύλος
Κάνουμε κλικ στην εικόνα, ώστε να ξεκινήσει η Διαδραστική δραστηριότητα και να μάθουμε καλά τους τρεις χρόνους των ρημάτων:
Ενεστώτα Παρατατικό Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Χθες συνέχεια ή χθες μια στιγμή", πηγή: edidaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα φανερώνει κάτι που γίνεται χθες συνέχεια ( Παρατατικός ) ή χθες μια στιγμή (Αόριστος )
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Ενεστώτας, παρατατικός ή αόριστος;", πηγή: e didaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα βρίσκεται σε χρόνο Ενεστώτα, Παρατατικό ή Αόριστο.
|
Γ τάξη Ενότητα 6...συνέχεια
|
Μελετώ καλά τη θεωρία και τα παραδείγματα για την Ορθογραφία των ρημάτων στον Αόριστο
Γενικά θυμάμαι ότι :
Για να βρω την ορθογραφία ενός ρήματος στο χθες μεταφέρω το ρήμα στον ΕΝΕΣΤΩΤΑ : εγώ τώρα...
αν τελειώνει σε ίζω κρατάω το γιώτα - ι (ή όποιο άλλο έχει.... ) αν όχι βάζω ήτα -η
αν τελειώνει σε ώνω κρατάω το ωμέγα -ω
αν τελειώνει σε αίνω κρατάω το άλφα γιώτα -αι
αν τελειώνει σε ένω κρατάω το έψιλον -ε
ΣΥΝΕΠΩΣ :
ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ή ΒΑΖΩ ήτα - η
*** Μελετήστε τον πίνακα με τα ρήματα που σχηματίζουν διαφορετικά τον Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου σε απλά ρήματα" , πηγή: jele
Στο τέλος υπάρχει ένα Σκέφτομαι και γράφω με θέμα " Οι ετοιμασίες μου για το Καλοκαίρι".
Μπορείτε να το γράψετε στο τετράδιό σας και να μου το στείλετε σε μήνυμα!
|
Διαδραστικό παιχνίδι για την ορθογραφία Αορίστου (ρήματα - ίζω) , πηγή: jele
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Να βρεις πώς γράφονται οι παρακάτω καταλήξεις των ρημάτων", πηγή: edidaskalia
Μια ασκησούλα για να θυμηθούμε τις καταλήξεις των ρημάτων στον Ενεστώτα ( εγώ τώρα )
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου" , πηγή: jele
|
Ανθολόγιο 5 " Άντζελμαν " , σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
|
" Άντζελμαν ", σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
Διαβάζουμε καλά το κείμενο, ώστε να κάνουμε τις εργασίες που ακολουθούν.
|