Πάσχα
|
Γιορτή της μητέρας
|
Ιδέες για δωράκια...
|
Ένα βιβλίο για τη μαμά μου
Μπορείτε είτε να το εκτυπώσετε αν υπάρχει η δυνατότητα είτε να το αντιγράψετε σε δικά σας φύλλα!
|
Πρωτομαγιά
|
Διαδραστικές ασκήσεις ορθογραφίας
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Β ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από τη Β Δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 42, 43, 44, 45,47, 50, 51, 57, 58, 59, 60, 61,62, 63, 70, 71, 72, 73, 81, 83, 84, 89, 95, 96, 99
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Γ ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από την Γ δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 10, 11, 16, 17, 22, 31, 32, 48, 49, 50, 51, 53, 54, 60
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/katalixeis.html
|
Ενότητα 1 Πάλι μαζί
|
http://emathima.gr/%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%af/
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο κατεβάζετε και συμπληρώνετε τα εξής:
1. Φύλλο εργασίας_Διάκριση Ουσιαστικού-Ρήματος
2. Φύλλο εργασίας_Οριστικό Άρθρο
3. Επαναληπτικό διαγώνισμα ( εκτός της άσκησης "Ακούω και γράφω" )
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/meritoulogou.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα μέρη του λόγου
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/arthra.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα άρθρα
|
Το Ρήμα στην πρόταση in school
|
Βρίσκω τα ουσιαστικά in school
|
Ονομαστική πτώση ουσιαστικών in school
|
Τα γένη των ουσιαστικών in school
|
Ρωτώ και ταιριάζω με το κατάλληλο ουσιαστικό in school
|
Ρωτώ και βρίσκω το Υποκείμενο in school
Θυμάμαι ότι το θεμέλιο μιας πρότασης είναι το Ρήμα.
Άρα πρώτα βρίσκω το Ρήμα
και μετά ρωτώ ποιος - ποια - ποιο, ποιοι - ποιες - ποια , ώστε να βρω το Υποκείμενο.
|
Ρήμα ή Υποκείμενο; in school
|
Τελεία - Ερωτηματικό in school
|
Λεξιλόγιο 1. Θαλασσινό Σχολείο
|
Λεξιλόγιο 1 Επιστροφή στα θρανία
|
Λεξιλόγιο 1 Το σχολείο παλιά
|
Θυμάμαι τι είναι Ρήμα και τι είναι ουσιαστικό - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και στο τέλος της σελίδας επιλέγουμε τις αφίσεις με τίτλο
" Τι είναι ουσιαστικό" και "Τι είναι ρήμα"
|
Θυμάμαι το πώς βρίσκω το Ρήμα και το Υποκείμενο της πρότασης - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και επιλέγουμε την 3η αφίσα με τίτλο "Σύνταξη Υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο".
|
Θυμάμαι τα γένη των ουσιαστικών
|
Ενότητα 1 Ρήματα, Ουσιαστικά, Άρθρα
|
Ανθολόγιο 1
|
Η χελωνίτσα Καρέττα-Καρέττα και το παλιό Φολκσβάγκεν
Διαβάζουμε προσεκτικά το κείμενο στο οποίο παραπέμπει ο παραπάνω σύνδεσμος.
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά
|
Ενότητα 2 Λεξιλόγιο
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά - Ενεργητική και Παθητική φωνή - Ορθογραφία
|
Από την ενεργητική φωνή στην παθητική, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων 1, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων στο α πρόσωπο ( εγώ ) , in school
|
Βρίσκω το λάθος.... 1, in school
|
βρίσκω το λάθος...2, in school
|
Παιχνίδι με ρήματα...., in school
|
Ενότητα 3 Λεξιλόγιο - Ορθογραφία
|
3.4 Γη και θάλασσα - Λεξιλόγιο
|
3.5 Οι μικροί ταξιδιώτες ανεβαίνουν στο βουνό - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 1
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 2
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 1
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 2
|
Ενότητα 3 Στη γη και στη θάλασσα
|
Ανθολόγιο 3 "Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Ανθολόγιο 3 συνέχεια... - Ορθογραφία "η" "ι" "ει" "οι"
|
Γ τάξη Ενότητα 4
|
Ανθολογιο 4 "Το περιβόλι του Σαχίμ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Γ τάξη Ενότητα 6
|
Γ τάξη Ενότητα 6...συνέχεια
|
Μελετώ καλά τη θεωρία και τα παραδείγματα για την Ορθογραφία των ρημάτων στον Αόριστο
Γενικά θυμάμαι ότι :
Για να βρω την ορθογραφία ενός ρήματος στο χθες μεταφέρω το ρήμα στον ΕΝΕΣΤΩΤΑ : εγώ τώρα...
αν τελειώνει σε ίζω κρατάω το γιώτα - ι (ή όποιο άλλο έχει.... ) αν όχι βάζω ήτα -η
αν τελειώνει σε ώνω κρατάω το ωμέγα -ω
αν τελειώνει σε αίνω κρατάω το άλφα γιώτα -αι
αν τελειώνει σε ένω κρατάω το έψιλον -ε
ΣΥΝΕΠΩΣ :
ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ή ΒΑΖΩ ήτα - η
*** Μελετήστε τον πίνακα με τα ρήματα που σχηματίζουν διαφορετικά τον Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου σε απλά ρήματα" , πηγή: jele
Στο τέλος υπάρχει ένα Σκέφτομαι και γράφω με θέμα " Οι ετοιμασίες μου για το Καλοκαίρι".
Μπορείτε να το γράψετε στο τετράδιό σας και να μου το στείλετε σε μήνυμα!
|
Διαδραστικό παιχνίδι για την ορθογραφία Αορίστου (ρήματα - ίζω) , πηγή: jele
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Να βρεις πώς γράφονται οι παρακάτω καταλήξεις των ρημάτων", πηγή: edidaskalia
Μια ασκησούλα για να θυμηθούμε τις καταλήξεις των ρημάτων στον Ενεστώτα ( εγώ τώρα )
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου" , πηγή: jele
|
Ανθολόγιο 5 " Άντζελμαν " , σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
|
" Άντζελμαν ", σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
Διαβάζουμε καλά το κείμενο, ώστε να κάνουμε τις εργασίες που ακολουθούν.
|