Πάσχα
|
Γιορτή της μητέρας
|
Πρωτομαγιά
|
Τι γιορτάζουμε την Πρωτομαγιά;
Παρουσίαση από την εκπαιδευτικό Κατερίνα Παπαευθυμίου.
|
Τα έθιμα της Πρωτομαγιάς...
|
Πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Πρωτομαγιά και τα λουλούδια...
πηγή youtube ( οι σύνδεσμοι του youtube πρέπει να ανοίγονται από τους γονείς για την ασφάλεια των μαθητών )
Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να μου στείλετε με μήνυμα στην πλατφόρμα τις δικές σας ζωγραφιές - κατασκευές για την Πρωτομαγιά!
Θα χαρώ να δω τα έργα σας!
Αν είναι αρκετά θα μπορούσα να φτιάξω ένα βίντεο με τα έργα όλων σας!!!
|
Κατασκεύη λουλουδιού με διπλώματα ( origami )
πηγή : youtube
( οι σύνδεσμοι του youtube πρέπει να ανοίγονται από τους γονείς για την ασφάλεια των μαθητών )
|
Κατασκευή : Στεφανάκι από κορδέλες για την Πρωτομαγιά...
|
Κατασκευή λουλουδιού με διπλώματα (origami), από το κανάλι στο youtube "Φτιάξε το μόνος σου – δημιουργικές ιδέες - DIY Greek"
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Πίνακες ζωγραφικής με θέμα την Πρωτομαγιά και τα λουλούδια... , από την Adelais Mastora
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Διαδραστικές ασκήσεις ορθογραφίας
|
Ενότητα 1 Πάλι μαζί
|
http://emathima.gr/%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%af/
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο κατεβάζετε και συμπληρώνετε τα εξής:
1. Φύλλο εργασίας_Διάκριση Ουσιαστικού-Ρήματος
2. Φύλλο εργασίας_Οριστικό Άρθρο
3. Επαναληπτικό διαγώνισμα ( εκτός της άσκησης "Ακούω και γράφω" )
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/meritoulogou.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα μέρη του λόγου
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/arthra.html
διαδραστικό παιχνίδι για τα άρθρα
|
Το Ρήμα στην πρόταση in school
|
Βρίσκω τα ουσιαστικά in school
|
Ονομαστική πτώση ουσιαστικών in school
|
Τα γένη των ουσιαστικών in school
|
Ρωτώ και ταιριάζω με το κατάλληλο ουσιαστικό in school
|
Ρωτώ και βρίσκω το Υποκείμενο in school
Θυμάμαι ότι το θεμέλιο μιας πρότασης είναι το Ρήμα.
Άρα πρώτα βρίσκω το Ρήμα
και μετά ρωτώ ποιος - ποια - ποιο, ποιοι - ποιες - ποια , ώστε να βρω το Υποκείμενο.
|
Ρήμα ή Υποκείμενο; in school
|
Τελεία - Ερωτηματικό in school
|
Λεξιλόγιο 1. Θαλασσινό Σχολείο
|
Λεξιλόγιο 1 Επιστροφή στα θρανία
|
Λεξιλόγιο 1 Το σχολείο παλιά
|
Θυμάμαι τι είναι Ρήμα και τι είναι ουσιαστικό - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και στο τέλος της σελίδας επιλέγουμε τις αφίσεις με τίτλο
" Τι είναι ουσιαστικό" και "Τι είναι ρήμα"
|
Θυμάμαι το πώς βρίσκω το Ρήμα και το Υποκείμενο της πρότασης - thrania
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο και επιλέγουμε την 3η αφίσα με τίτλο "Σύνταξη Υποκείμενο, ρήμα, αντικείμενο".
|
Θυμάμαι τα γένη των ουσιαστικών
|
Ενότητα 1 Ρήματα, Ουσιαστικά, Άρθρα
|
Ανθολόγιο 1
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά
|
Ενότητα 2 Λεξιλόγιο
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά - Ενεργητική και Παθητική φωνή - Ορθογραφία
|
Ενότητα 3 Λεξιλόγιο - Ορθογραφία
|
3.4 Γη και θάλασσα - Λεξιλόγιο
|
3.5 Οι μικροί ταξιδιώτες ανεβαίνουν στο βουνό - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Λεξιλόγιο
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 1
|
3.1 Σπίτι με κήπον - Ορθογραφία 2
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 1
|
3.2 Γάτος από σπίτι ζητά νέα οικογένεια - Ορθογραφία 2
|
Ενότητα 3 Στη γη και στη θάλασσα
|
Ανθολόγιο 3 "Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Ανθολόγιο 3 συνέχεια... - Ορθογραφία "η" "ι" "ει" "οι"
|
Γ τάξη Ενότητα 4
|
Ανθολογιο 4 "Το περιβόλι του Σαχίμ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Γ τάξη Ενότητα 6
|
βίντεο για Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο,
από το κανάλι στο youtube RaniaSchool
( safeyoutube )
|
βίντεο με ασκήσεις παραδείγματα για τον Παρατατικό και τον Αόριστο
από το κανάλι στο youtube Σχολή Κανάση
(safeyoutube)
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Σε ποιο χρόνο βρίσκεται το ρήμα των προτάσεων", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Παρατατικός ή Αόριστος;", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο, πηγή: stintaxi, Κώτσης Παύλος
Κάνουμε κλικ στην εικόνα, ώστε να ξεκινήσει η Διαδραστική δραστηριότητα και να μάθουμε καλά τους τρεις χρόνους των ρημάτων:
Ενεστώτα Παρατατικό Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Χθες συνέχεια ή χθες μια στιγμή", πηγή: edidaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα φανερώνει κάτι που γίνεται χθες συνέχεια ( Παρατατικός ) ή χθες μια στιγμή (Αόριστος )
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Ενεστώτας, παρατατικός ή αόριστος;", πηγή: e didaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα βρίσκεται σε χρόνο Ενεστώτα, Παρατατικό ή Αόριστο.
|
Γ τάξη Ενότητα 6...συνέχεια
|
Μελετώ καλά τη θεωρία και τα παραδείγματα για την Ορθογραφία των ρημάτων στον Αόριστο
Γενικά θυμάμαι ότι :
Για να βρω την ορθογραφία ενός ρήματος στο χθες μεταφέρω το ρήμα στον ΕΝΕΣΤΩΤΑ : εγώ τώρα...
αν τελειώνει σε ίζω κρατάω το γιώτα - ι (ή όποιο άλλο έχει.... ) αν όχι βάζω ήτα -η
αν τελειώνει σε ώνω κρατάω το ωμέγα -ω
αν τελειώνει σε αίνω κρατάω το άλφα γιώτα -αι
αν τελειώνει σε ένω κρατάω το έψιλον -ε
ΣΥΝΕΠΩΣ :
ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ή ΒΑΖΩ ήτα - η
*** Μελετήστε τον πίνακα με τα ρήματα που σχηματίζουν διαφορετικά τον Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου σε απλά ρήματα" , πηγή: jele
Στο τέλος υπάρχει ένα Σκέφτομαι και γράφω με θέμα " Οι ετοιμασίες μου για το Καλοκαίρι".
Μπορείτε να το γράψετε στο τετράδιό σας και να μου το στείλετε σε μήνυμα!
|
Διαδραστικό παιχνίδι για την ορθογραφία Αορίστου (ρήματα - ίζω) , πηγή: jele
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Να βρεις πώς γράφονται οι παρακάτω καταλήξεις των ρημάτων", πηγή: edidaskalia
Μια ασκησούλα για να θυμηθούμε τις καταλήξεις των ρημάτων στον Ενεστώτα ( εγώ τώρα )
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου" , πηγή: jele
|
Ανθολόγιο 5 " Άντζελμαν " , σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
|
" Άντζελμαν ", σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
Διαβάζουμε καλά το κείμενο, ώστε να κάνουμε τις εργασίες που ακολουθούν.
|