Πάσχα
|
Γιορτή της μητέρας
|
Πρωτομαγιά
|
Διαδραστικές ασκήσεις ορθογραφίας
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Β ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από τη Β Δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 42, 43, 44, 45,47, 50, 51, 57, 58, 59, 60, 61,62, 63, 70, 71, 72, 73, 81, 83, 84, 89, 95, 96, 99
|
http://www.jele.gr/activity_selection
Αφού μεταβείτε στον παραπάνω σύνδεσμο
1. επιλέγετε το γράμμα Γ ( Γλώσσα ) που βρίσκεται κάτω από την Γ δημοτικού
2. Οι μαθητές μπορούν να κάνουν τις ασκήσεις: 10, 11, 16, 17, 22, 31, 32, 48, 49, 50, 51, 53, 54, 60
|
https://prwtokoudouni.weebly.com/katalixeis.html
|
Ενότητα 1 Πάλι μαζί
|
Ενότητα 1 Ρήματα, Ουσιαστικά, Άρθρα
|
Ανθολόγιο 1
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά
|
Γίνομαι αστέρι στα επίθετα!!!! stintaxi
|
Θυμάμαι τα επίθετα , βιντεομάθημα από το youtube
|
Ξεχωρίζω τα επίθετα από τα ουσιαστικά, βίντεο από το youtube
|
Τα γένη των επιθέτων, in school
|
Συγκριτικός βαθμός των επιθέτων, in school
|
Ξεχωρίζω τα επίθετα από τα ουσιαστικά, βίντεο στο youtube από Tzeni Skorda
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Θυμάμαι τα επίθετα , βιντεομάθημα στο youtube από Stavroula Lada
(εμφάνιση στο safeyoutube)
|
Ενότητα 2 Λεξιλόγιο
|
Ενότητα 2 Στο σπίτι και στη γειτονιά - Ενεργητική και Παθητική φωνή - Ορθογραφία
|
Από την ενεργητική φωνή στην παθητική, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων 1, in school
|
Συμπληρώνω την κατάληξη των ρημάτων στο α πρόσωπο ( εγώ ) , in school
|
Βρίσκω το λάθος.... 1, in school
|
βρίσκω το λάθος...2, in school
|
Παιχνίδι με ρήματα...., in school
|
Ενότητα 3 Λεξιλόγιο - Ορθογραφία
|
Ενότητα 3 Στη γη και στη θάλασσα
|
1. Θυμάμαι πως βρίσκω το Υποκείμενο και το Αντικείμενο...
Στόχος μας είναι να θυμηθούμε πώς βρίσκουμε το Υποκείμενο και το Αντικείμενο ενός ρήματος στην πρόταση.
Ένα εκπαιδευτικό βίντεο σίγουρα θα βοηθήσει!!!
Ας παρακολουθήσουμε λοιπόν με προσοχή το 1ο βίντεο με τίτλο " Υποκείμενο, ρήμα, σντικείμενο ", από την ιστοσελίδα thrania.com και την Μπέσιου Χριστίνα!
|
2. Μερικά ακόμη παραδειγματάκια για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο...
Κοιτώ στο τετράδιο εργασιών μου και θυμάμαι....
Το ρήμα είναι το θεμέλιο της πρότασης, δηλαδη σε αυτό στηρίζεται το Υποκείμενο και το Αντικείμενο.
Τα βήματα που ακολουθώ είναι:
1. Βρίσκω το ρήμα
2. Ρωτώ "ποιος" για να βρω το Υποκείμενο
3. Ρωτώ "τι" για να βρω το Αντικείμενο
Τα παραπάνω παραδείγματα θα σε βοηθήσουν...
κάνε κλικ και ακολούθησε τη σειρά και εσύ λέγοντας κάθε βήμα φωναχτά!
|
3. Διαδραστικές ασκήσεις για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο, exidas.gr
Τι λέτε για λίγη εξάσκηση;
Προσοχή : Στην 3η διαφάνεια ζητά να βρείτε τα Υποκείμενα των προτάσεων σε ένα κείμενο.
Μπορείτε να προσπαθήσετε βρίσκοντας πρώτα το ρήμα κάθε πρότασης και ύστερα ρωτώτας ποιος!!!
Καλή επιτυχία!
|
4. Διαδραστικό παιχνίδι για το Υποκείμενο και το Αντικείμενο, prwtokoudouni.weebly.com
|
1. Μαθαίνω για τα άρθρα...., παρουσίαση από τον george papadopoulos
|
1. Μαθαίνω για το Οριστικό και Αόριστο Άρθρο...
πηγή youtube, από stella kokkinou
|
2. Ασκησούλα για τα άρθρα....
Αφού διαβάσουμε ξανά για τα άρθρα συνοπτικά,αντιγράφουμε στο τετράδιό μας τις προτάσεις της διαφάνειας 3.
Έπειτα κυκλώνουμε τα αόριστα άρθρα με πράσινο και υπογραμμίζουμε με κόκκινο τα οριστικά!
( Θα σας στείλω τις απαντήσεις την Παρασκευή 15/05 ώστε να κάνετε αυτοδιόρθωση....)
|
1. Θυμάμαι τα άρθρα της - τις και τον - των
Μεταβαίνουμε στον παραπάνω σύνδεσμο thrania.com και μελετάμε τις αφίσες
για την ορθογραφία των άρθρων της - τις και τον - των
|
Φτιάχνω προτάσεις με τον και των..., πηγή: inschool
|
Διορθώνω το λάθος τον - των, πηγή: inschool
|
Διαλέγω το σωστό των - τον, πηγή : in school
|
Ανθολόγιο 3 "Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Ανθολόγιο 3 συνέχεια... - Ορθογραφία "η" "ι" "ει" "οι"
|
1. " Η πτώση του φύλλου που το έλεγαν Φρέντυ", ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
Διαβάζουμε ξανά το κείμενο, ώστε να κάνουμε την επόμενη εργασία.
Καλό είναι να το συμβουλευόμαστε κατα τη διάρκεια της εργασίας, οπότε το αφήνουμε ανοιχτό στον υπολογιστή ή ανοίγουμε το βιβλίο μας αν το έχουμε.
|
Επιλέγω "η" για τα θηλυκά "ι" για τα ουδέτερα, πηγή: in school
|
Επιλέγω "ει" για τα ρήματα "ι" για τα ουδέτερα, πηγή: in school
|
Επιλέγω την σωστή λέξη "ει" "ι" , πηγή: inschool
|
Διορθώνω το λάθος "ει" "ι", πηγή: inschool
|
Επιλέγω "η" για τα θηλυκά "ι" για τα ουδέτερα 2, πηγή: in school
|
Κάνω κλικ στα ουδέτερα ουσιαστικά για να γίνουν οι διορθώσεις....
|
Γ τάξη Ενότητα 4
|
Ανθολογιο 4 "Το περιβόλι του Σαχίμ", σχολικό ανθολόγιο Γ-Δ δημοτικού
|
Γ τάξη Ενότητα 6
|
βίντεο για Ενεστώτα, Παρατατικό και Αόριστο,
από το κανάλι στο youtube RaniaSchool
( safeyoutube )
|
βίντεο με ασκήσεις παραδείγματα για τον Παρατατικό και τον Αόριστο
από το κανάλι στο youtube Σχολή Κανάση
(safeyoutube)
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Σε ποιο χρόνο βρίσκεται το ρήμα των προτάσεων", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Παρατατικός ή Αόριστος;", wordwall
|
Διαδραστικό παιχνίδι για τον Ενεστώτα, τον Παρατατικό και τον Αόριστο, πηγή: stintaxi, Κώτσης Παύλος
Κάνουμε κλικ στην εικόνα, ώστε να ξεκινήσει η Διαδραστική δραστηριότητα και να μάθουμε καλά τους τρεις χρόνους των ρημάτων:
Ενεστώτα Παρατατικό Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Χθες συνέχεια ή χθες μια στιγμή", πηγή: edidaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα φανερώνει κάτι που γίνεται χθες συνέχεια ( Παρατατικός ) ή χθες μια στιγμή (Αόριστος )
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Ενεστώτας, παρατατικός ή αόριστος;", πηγή: e didaskalia
Επιλέγω αν το ρήμα βρίσκεται σε χρόνο Ενεστώτα, Παρατατικό ή Αόριστο.
|
Γ τάξη Ενότητα 6...συνέχεια
|
Μελετώ καλά τη θεωρία και τα παραδείγματα για την Ορθογραφία των ρημάτων στον Αόριστο
Γενικά θυμάμαι ότι :
Για να βρω την ορθογραφία ενός ρήματος στο χθες μεταφέρω το ρήμα στον ΕΝΕΣΤΩΤΑ : εγώ τώρα...
αν τελειώνει σε ίζω κρατάω το γιώτα - ι (ή όποιο άλλο έχει.... ) αν όχι βάζω ήτα -η
αν τελειώνει σε ώνω κρατάω το ωμέγα -ω
αν τελειώνει σε αίνω κρατάω το άλφα γιώτα -αι
αν τελειώνει σε ένω κρατάω το έψιλον -ε
ΣΥΝΕΠΩΣ :
ΚΡΑΤΑΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΣΤΩΤΑ ή ΒΑΖΩ ήτα - η
*** Μελετήστε τον πίνακα με τα ρήματα που σχηματίζουν διαφορετικά τον Αόριστο
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου σε απλά ρήματα" , πηγή: jele
Στο τέλος υπάρχει ένα Σκέφτομαι και γράφω με θέμα " Οι ετοιμασίες μου για το Καλοκαίρι".
Μπορείτε να το γράψετε στο τετράδιό σας και να μου το στείλετε σε μήνυμα!
|
Διαδραστικό παιχνίδι για την ορθογραφία Αορίστου (ρήματα - ίζω) , πηγή: jele
|
Διαδραστικό παιχνίδι " Να βρεις πώς γράφονται οι παρακάτω καταλήξεις των ρημάτων", πηγή: edidaskalia
Μια ασκησούλα για να θυμηθούμε τις καταλήξεις των ρημάτων στον Ενεστώτα ( εγώ τώρα )
|
Διαδραστικό παιχνίδι "επιλέγω το σωστό στις καταλήξεις Αορίστου" , πηγή: jele
|
Ανθολόγιο 5 " Άντζελμαν " , σχολικό ανθολόγιο Γ - Δ Δημοτικού
|