Μάθημα : Αυτόνομη Διαβίωση (Νίκη Ζαφείρη)
Κωδικός : 0141002110
Γενικοί σύνδεσμοι |
---|
Επαγγέλματα της αρχαιότητας και σύγχρονα επαγγέλματα
|
Μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς - Μπίνγκο!
Εκπαιδευτικό παιχνίδι τύπου «μπίνγκο» με τα μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς. Το μαθησιακό αντικείμενο έχει ψυχαγωγικό χαρακτήρα και μπορεί να ενταχθεί σε σειρά εμπεδωτικών δραστηριοτήτων με θέμα τα μέσα που αξιοποιούνται στις μεταφορές και τις συγκοινωνίες. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να επιλέξουν τυχαία κάρτες και να συμπληρώσουν έναν πίνακα με 25 μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς. Ως νικητής αναδεικνύεται ο παίκτης που θα βρει πρώτος πέντε κάρτες σε οριζόντια, κάθετη ή διαγώνια σειρά. |
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10773
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα ζώα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έξι επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δεκαοκτώ κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του εικονιζόμενου ζώου. |
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10775
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα χαρακτηριστικούς ήχους του σπιτιού. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει τέσσερα επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δέκα κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος της εικονιζόμενης δραστηριότητας. |
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10773
Εκπαιδευτικό παιχνίδι μνήμης με θέμα τα ζώα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα των όμοιων εικόνων. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έξι επίπεδα κλιμακούμενης δυσκολίας, με διαφορετικό αριθμό καρτών κάθε φορά (από τέσσερις έως δεκαοκτώ κάρτες). Μάλιστα, με το άνοιγμα κάθε κάρτας, ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος του εικονιζόμενου ζώου. |
Κατηγορίες συνδέσμων |
---|
Ενότητα 2 πασχα |
Ενότητα 3 διατροφή |
ΨΩΝΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
Ψηφιακό παιχνίδι από το φωτόδεντρο που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών, καθώς και στη λήψη αποφάσεων στο πλαίσιο μιας παιγνιώδους δραστηριότητας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ξοδέψουν χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αγοράζοντας διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Κάθε επιλογή των παικτών αντιστοιχεί σε συγκεκριμένες συνέπειες, οι οποίες αποτυπώνονται αριθμητικά στο σκορ του παιχνιδιού. |
Ψώνια στο οπωροπωλείο
Ψηφιακό παιχνίδι που έχει ως στόχο να εμπλέξει τους μαθητές αφενός στην εκτέλεση αριθμητικών πράξεων και νοερών υπολογισμών με τη μέθοδο της αναγωγής στη μονάδα και των ανάλογων ποσών και αφετέρου στη νοερή μετατροπή μονάδων μέτρησης του βάρους. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αγοράσουν διάφορα προϊόντα, με κριτήριο άλλοτε τη διατροφική τους αξία και άλλοτε την ευχαρίστηση που προφέρουν. Για κάθε αγορά θα πρέπει να υπολογιστεί το συνολικό κόστος της, γνωρίζοντας το βάρος του προϊόντος θα αγοραστεί και την τιμή ανά κιλό προϊόντος. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να αποκτήσουν οι μαθητές όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα, διατηρώντας παράλληλα ισορροπία στις παραμέτρους του παιχνιδιού. Το αντικείμενο έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή ανάπτυξης παιχνιδιών ChoiCo. |
Κάνω υγιεινή διατροφή;
Εκπαιδευτικό παιχνίδι με θέμα τις διατροφικές συνήθειες. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να προβληματιστούν οι μαθητές σχετικά με τις τροφές που καταναλώνουν και να ακολουθήσουν υγιεινότερη διατροφή. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ακολουθήσουν μια διαδρομή, ρίχνοντας το ζάρι και επιλέγοντας κάρτες που περιγράφουν σωστές και λανθασμένες διατροφικές συνήθειες. Το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί ατομικά ή σε ομάδες. |
Ταίριαξε τα λαχανικά!
Παιχνίδι μνήμης με εμπεδωτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, με θέμα οκτώ λαχανικά. Σκοπός του παιχνιδιού είναι το ταίριασμα ανά δύο των όμοιων εικόνων. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εξοικείωση των μαθητών με γνωστά λαχανικά. |
ΕΙΚΟΝΟΛΕΞΟ ΦΡΟΥΤΩΝ
Δραστηριότητα συμπλήρωσης κενών κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν ένα εικονόλεξο φρούτων. Σκοπός της είναι να εισάγει τους μαθητές/τριες στη διαδικασία γλωσσικής παραγωγής. Στόχος της να ταυτίσουν αυτοί τα ονόματα των φρούτων με τις εικόνες τους και να τις γράψουν με τη χρήση εικονικού πληκτρολογίου. Για την έναρξη της δραστηριότητας ο χρήστης/στρια επιλέγει το μανιτάρι στο αριστερό μέρος της οθόνης. Στη συνέχεια εμφανίζεται το εικονόλεξο και το εικονικό πληκτρολόγιο. Ο/η μαθητής/τρια επιλέγει το σωστό γράμμα από το εικονικό πληκτρολόγιο και το μεταφέρει στο εικονόλεξο, ώστε να σχηματίσει το όνομα κάθε φρούτου. Εφόσον η επιλογή είναι σωστή, το γράμμα τοποθετείται στο σταυρόλεξο. |
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Διαδραστικό παιχνίδι μνήμης σχετικό με τη διατροφή και το πεπτικό σύστημα του ανθρώπου. Ολοκληρώνεται με τον εντοπισμό δώδεκα ζευγαριών όμοιων εικόνων, που παριστάνουν τρόφιμα και όργανα του πεπτικού συστήματος. |
Ενότητα 4 Σεισμός |
Το φαινόμενο του σεισμού (παιχνίδι γνώσεων)
Παιχνίδι γνώσεων με δεκαπέντε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, σχετικά με το φαινόμενο του σεισμού. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τον τρόπο πρόκλησης ενός σεισμού, τα στατιστικά στοιχεία για με τους σεισμούς του παρελθόντος στην Ελλάδα και τον κόσμο, καθώς και τις συνέπειές τους. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με τη μορφή τηλεοπτικού παιχνιδιού γνώσεων, με παρουσιαστή, ξεχωριστά επίπεδα και δυνατότητα βοήθειας του παίκτη. Σύμφωνα με το σενάριο, το παιχνίδι απευθύνεται σε οποιονδήποτε θέλει να διαπιστώσει αν είναι ικανός να συμμετάσχει ενεργά στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης. |
Αντιμετωπίζοντας τον σεισμό (παιχνίδι γνώσεων)
Παιχνίδι γνώσεων με δεκαπέντε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, σχετικά τους σεισμούς. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τις κατάλληλες ενέργειες και τους τρόπους προφύλαξης σε περίπτωση σεισμικής δόνησης. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με τη μορφή τηλεοπτικού παιχνιδιού γνώσεων, με παρουσιαστή, ξεχωριστά επίπεδα και δυνατότητα βοήθειας του παίκτη. Σύμφωνα με το σενάριο, το παιχνίδι απευθύνεται σε οποιονδήποτε θέλει να διαπιστώσει αν είναι ικανός να συμμετάσχει ενεργά στην Ελληνική Ομάδα Διάσωσης. |