Μάθημα : A Γυμνασίου Δημιουργία σύνθετων προγραμμάτων στο Scratch

Κωδικός : 0101032362

0101032362  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΚΟΥΡΝΕΛΟΥ

Φύλλο αξιολόγησης

Ερώτηση 1 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Ποια εντολή πρέπει να χρησιμοποιήσουμε στο Scratch για να αλλάζει η τιμή μιας μεταβλητής X κάθε φορά κατά 10;

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Στο φύλλο εργασίας 4 ο αριθμός των πλευρών ενός κανονικού πολυγώνου είναι πραγματικός αριθμός.

Ερώτηση 3 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Στο φύλλο εργασίας 5 πόσες μεταβλητές χρησιμοποιούμε;

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Έστω η μεταβλητή X=8 και Y=20 η παράσταση X+Y>20 H X*Y<20 τι τιμή έχει;

Ερώτηση 5 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Στο φύλλο εργασίας 3 έχουμε μεταβλητές εξόδου.

Ερώτηση 6 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Σε ποιο φύλλο εργασίας χρησιμοποιήσατε μεταβλητή που η τιμή της είναι αλφαριθμητική;

Ερώτηση 7 (Σωστό / Λάθος — 2 βαθμοί) 

Στο φύλλο εργασίας 5 δεν χρησιμοποιούμε βοηθητική μεταβλητή.

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Το αποτέλεσμα μιας επεξεργασίας δεδομένων μπορεί να καταχωρηθεί σε μία μεταβλητή:

Ερώτηση 9 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Με πόσους τρόπους μπορούμε να δώσουμε αρχική τιμή σε μία μεταβλητή;

Ερώτηση 10 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 2 βαθμοί) 

Στο φύλλο εργασίας 2 πόσα είδη μεταβλητών χρησιμοποιήσατε;