Παρουσίαση/Προβολή

Χημεία (Ανάμιξη διαλυμάτων)
(0604010214) - ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΤΥΠΑΣ
Περιγραφή Μαθήματος
Μεταβολή της περιεκτικότητες των διαλυμάτων μετά από ανάμιξη
Οι διδακτικοί στόχοι - αναμενόμενα αποτελέσματα συνίσταται:
α) Σε επίπεδο γνώσεων οι μαθητές θα μπορούν να:
- διατυπώνουν - περιγράφουν τη διαδικασία ανάμιξης διαλυμάτων,
- διαπιστώνουν την ύπαρξη διαφοράς μεταξύ ανάμιξης και παρασκευής διαλυμάτων
- αναγνωρίζουν τις διαφορές μεταξύ ανάμιξης και παρασκευής διαλυμάτων,
- προβλέπουν τα αριθμητικά αποτελέσματα όσον αφορά τη μάζα και την % περιεκτικότητα τελικού διαλύματος που προκύπτει από ανάμιξη διαλυμάτων,
- χρησιμοποιούν κατάλληλα διαλύματα για την επίλυση προβλημάτων της καθημερινής ζωής.
β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων οι μαθητές θα μπορούν να:
- υπολογίζουν τις τιμές της ποσότητας μάζας των τελικών διαλυμάτων που προκύπτουν από ανάμιξη,
- υπολογίζουν τις τιμές έκφρασης % περιεκτικότητας των τελικών διαλυμάτων που προκύπτουν από ανάμιξη,
- αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας σε ομάδα,
- αναπτύξουν κοινωνικές ικανότητες - ικανότητες διαπροσωπικής επικοινωνίας (διατύπωση επιχειρημάτων, αποδοχή της διαφορετικής άποψης, διαχείριση προβλημάτων και συγκρούσεων στην ομάδα, αλληλοβοήθεια, κ.λπ.),
- αναπτύξουν ικανότητες σχετικές με τον επιστημονικό τρόπο εργασίας στις Φυσικές Επιστήμες: χρήση τεχνικών συλλογής δεδομένων, ταξινόμηση με βάση επιστημονικά και όχι διαισθητικά κριτήρια, διατύπωση ερωτημάτων και υποθέσεων, σχεδιασμός και υλοποίηση κατάλληλων ενεργειών για τη διερεύνησή τους, καταγραφή και ερμηνεία δεδομένων, διατύπωση συμπερασμάτων, παρουσίαση των αποτελεσμάτων με πίνακες.
β) Σε επίπεδο στάσεων οι μαθητές θα μπορούν να:
- αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης κανόνων ασφάλειας κατά τον χειρισμό χημικών ουσιών σε διαλύματα (π.χ. οξέα, βάσεις κ.λπ.),
- αναπτύξουν θετική στάση απέναντι στον επιστημονικό τρόπο σκέψης και εργασίας,
- αποκτήσουν σεβασμό της προσωπικότητας και της διαφορετικότητας σκέψης του άλλου.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη 23 Ιουνίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα