Μάθημα : ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ

Κωδικός : 0151021186

0151021186  -  ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑ

Μάθημα

 

Η συνεισφορά της σχολικής διαμεσολάβησης στην εκπαιδευτική διαδικασία:

Στη διαμεσολάβηση επιδιώκεται η
μέγιστη ικανοποίηση των
εμπλεκόμενων πλευρών μέσα
από ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
(Pynchon, 2012)

Η σχολική διαμεσολάβηση αποτελεί μια πρακτική ειρηνικής επίλυσης των διαφορών και των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών/τριών στο σχολείο και εντάσσεται στο πλαίσιο της «επανορθωτικής δικαιοσύνης».

Διέπεται από τον εθελοντισμό, την ισότητα, την εχεμύθεια και την εμπιστοσύνη και αποσκοπεί στην επανόρθωση μιας δυσμενούς συνθήκης και την αποκατάσταση των σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών.

Ενότητες

👨‍👩‍👧‍👦 - Η μη Βίαιη Επικοινωνία

🦒 Η Γλώσσα της Καμηλοπάρδαλης (παρατήρηση, συναίσθημα, ανάγκη, αίτημα)      

animated-giraffe-image-0047                 animated-giraffe-image-0010

 

Ας γίνουμε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο.

Μαχάτμα Γκάντι

👧 🧒 - ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ:

 

μία πρακτική πρόληψης και επίλυσης της ενδοσχολικής βίας.

🍋 - Ορισμός Διαμεσολάβησης - Καθήκοντα Διαμεσολαβητών 🎈 🤗

Mediation, What Is It?

Mediation, What Is It?

 

 

🍋Ας δούμε την παρουσίαση:

 

🍋Βίντεο-Προβολή ταινίας «Το πείραμα» με καλές πρακτικές και εμπειρίες από   εφαρμογή της διαμεσολάβησης σε άλλα σχολεία.

 

🎞️ 🎬 📽️ Ταινίες που θα παρακολουθήσω.

🎶 🎵 🎼Τραγούδια κατά της βίας

 

ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ 3ου ΓΕΛ 2024 - 2025

 

1. Βλαχοδήμου Θεοδώρα (Τμήμα Γ2) - Συντονίστρια

2. Γαρεφαλάκης Παύλος (Τμήμα Γ1) - Αναπληρωτής Συντονιστής

3. Καζάκος Ραφαήλ Χρήστος (Τμήμα Α1) - Γραμματέας

4. Τσέτικα Νεφέλη Όλγα (Τμήμα Α2) - Γραμματέας

5. Σβέρκα Παναγιώτα (Τμήμα Α2) - Ταμίας

6. Καραγιάννη Ασπασία Μαρία (Τμήμα Β1) - Υπεύθυνη Εκδηλώσεων

7. Μαντζάνα Μελιτινή Παρασκευή (Τμήμα Α2)

8. Ελευθεράτος Δημήτριος Άγγελος (Τμήμα Α3)

9. Κάππα Ακριβή-Μαρία (Τμήμα Α4)

10. Προβίδας Κωνσταντίνος (Τμήμα Α4)

11. Μπάρκας Σωτήρης (Τμήμα Β1)

12. Βασιλείου Σπύρος (Τμήμα Β1)

13. Σταμάτης Γιάννης (Τμήμα Β1)

14. Κωνσταντινίδης Χρήστος (Τμήμα Β4)

15. Μπαϊρακτάρης Αλέξανδρος (Τμήμα Β4)

16. Μπιτσικώκος Ανδρέας (Τμήμα Β4)

17. Μάτσικα Ίριδα (Τμήμα Γ2)

18. Κατσίκας Άγγελος (Τμήμα Γ2)

19. Γαρεφαλάκης Άγγελος (Τμήμα Α2)

 

1. Ας γνωριστούμε καλύτερα.

 Πες μας το όνομα σου, το τμήμα σου και απάντησε δύο τουλάχιστον ερωτήσεις από τον τροχό της τύχης.

ή από τα κουτιά γνωριμίας:

2. Το παιχνίδι των συναισθημάτων 

                                        

 

Ας παίξουμε το παιχνίδι των συναισθημάτων

 

Συναισθήματα στη μουσική, την τέχνη και την καθημερινή ζωή

 

Τα κρυμμένα συναισθήματα

 

Αναγνωρίζω τα συναισθήματα

 

Παρακολουθήστε καθώς η κάμερα παρακολουθεί μια πράξη καλοσύνης καθώς περνάει από το ένα άτομο στο άλλο και καταφέρνει να επιστρέψει μπούμερανγκ στο άτομο που την έβαλε σε κίνηση.

Quotes from The Boy, the Mole, the Fox and the Horse by Charlie Mackesy

 

 

“The best gifts in life are not things,” said the horse. “They are people who make us feel loved.”

«Τα καλύτερα δώρα στη ζωή δεν είναι αντικείμενα,» είπε το άλογο. «Είναι οι άνθρωποι που μας κάνουν να νιώθουμε ότι μας αγαπούν.»

 

Τι όμορφο συναίσθημα! Αυτή η φράση αποτυπώνει την ουσία της σύνδεσης και την αξία των σχέσεων πάνω από τα υλικά αγαθά. Μας θυμίζει να εκτιμάμε τους ανθρώπους στη ζωή μας που φέρνουν αγάπη και ζεστασιά, τα οποία είναι πραγματικά τα πιο πολύτιμα «δώρα» που μπορούμε να λάβουμε.

 

 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -